1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelmia nokia 3650 kanssa :/

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Joili3650, 9/5/07.

1. Joili3650

Tykkäykset:
    0
    Hei! Minulla on ongelma puhelimeni kanssa , ja toivon että saisin täältä apua :/ Ongelma on seuraavanalainen: Minulla on puhelimessa 16mb muistikortti johon siirrän sellaisia sovelluksia joiden pitäisi toimia tuossa puhelimessa, sitten kun pistä muisitkortin puhelimeen ja katon onko sovellus tullut, niin sitä ei näy missään. kaikki kuvat ja midi äänet joita olen pistäny muistikorttiin toimivat.

Auttakaa! Kiitos jo etukäteen :)

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3438
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Se sovellus pitänee asentaa siihen, pelkkä kopiointi ei riitä, eli asenna se asennustiedosto vaikkapa pc-suitella.

3. Joili3650

Tykkäykset:
    0
    siis saako tuohon puhelimeen kaapelin joka menee koneeseen vai mhiin asennan sen sovelluksen? muistikortille?

4. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei ole datakaapelia tuohon malliin, mutta muistikortinlukijalla pärjäät hyvin. Voit vaikka siirtää ne .sis asennustiedostot muistaakseni Nokia/Installs kansioon, jolloin ne tulevat näkyviin puhelimen sovellusten hallintaan josta ne voi asentaa. Noissa vanhemmissa s60 kapuloissa vaatii myös joskus asennuksen jälkeen bootin jotta ohjelman kuvake ilmestyy valikkoon.

5. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3438
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Enpäs ajatellutkaan tätä ongelmaa...

6. Joili3650

Tykkäykset:
    0
    Ei toimi vieläkään, nokian sivuilta latasin kyllä juuri tähän sopivaa tavaraa esim. Bouncen...

7. SE k500i

Tykkäykset:
    0
    Itsellänikin on eräs ongelma liittyen kyseiseen puhelimeen... Kun laturia en saanut mukaan, niin kumpaa laturia tulisi käyttää, sellaista missä ulostulo on 3.6v vai jotain 7.2v? Koetin tuolla 7.2v (n-gage QD:n mukana tullut), mutta akku lämpeni reilusti, nyt on akku täynnä, joten en voi koettaa tuota toista.

Ja mitä bounceen tulee: Onko sinun koneessasi bluetoothia? Sillä on kätevä siirtää ohjelmia kännykkään, jolloin kännykkä osaa alkaa itse asentamaan niitä. Toisaalta, jos jollain kaverillasi on bluetooth koneessaan, niin käy asentamassa puhelimeesi FExplorer. Sillä sitten selaat sen bouncen asennustiedoston kohdalle Valinnat -> File -> Open

Tuollainen bluetooth palikka maksaa noin 10e ja langaton ohjelmien asennus, ilman akun irroitusta on sen verta hyvä juttu, että itse ainakin maksoin mielelläni sen 10e.

8. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    eikös se nyt ollu se vanha ACP-7E, 3,7V..?

9. SE k500i

Tykkäykset:
    0
    Sain selville myyjältä, että hän oli käyttänyt 3,6v laturia (mA:ta en muista). Näitä latureita meillä oli useampia, sillä samanlaisia käytetään 3510i:ssä sun muissa. Kiitos Pärälle kuitenkin vastauksesta. Onkos Joili saanut bouncen jo asennettua?

Jaa tämä viestiketju