1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelmia motorola v600 kanssa

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Diiduu, 4/1/05.

1. Diiduu

Tykkäykset:
    0
    Hmm, oliskohan kenelläkään ollut samaa ongelmaa että datakaapeli ei tunnista koko puhelinta? en ole itse ainakaan saanut sitä toimimaan ja kohta alkaa hermot mennä koko puhelimen kanssa. En saa myöskään tilattua minkäänlaisia taustakuvia tai soittoääniä koska soneran operaattori ei tunnista tätä mallia??? eli minkäänlaisia asetuksia en saa tehtyä mihinkään suuntaan!
    Eli mitä pitäisi tässä vaiheessa tehdä? kiiitooos!! :D

2. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    kaapeliongelmasta en tiedä, mutta kyllä Sonera tunnistaa V600:sen.Ainakin MMS asetukset löytyy tähän malliin ja miksi tilata soittoääniä/taustakuvia/pelejä?Nehän saa suoraan netistä;)
    Onko alkuperäinen kaapeli?
    Hylkää/myy se kaapeli ja osta BT-palikka....itsellä toiminut ainakin ihan moitteettomasti!

3. Diiduu

Tykkäykset:
    0
    No höh, itse kun yritin tilata asetuksia soneralta tekstiviestillä niin tuli takasin vaan vastaus, että ei tunnista puhelinta tai jotain mitä siinä nyt sitten lukikaan :D mutta ainakaan se ei toiminut, joten ihmettelen nyt todellakin että mitä tolle pitäis tehdä... kaapeli on kaverilta lainassa mutta kai sen nyt jokaiseen pitäis käydä...en sitten tiedä että onko tossa puhelimessa valmiiksi jotain vikaa :eek:
    voishan sitä BT-palikkaa harkita,jos nyt en saa tuota toimimaan. Kuulemma on ainakin halvempi kuin uudet kaapelit.

4. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Itse tilasin viime perjantaina Soneralta MMS asetukset uuteen liittymään soittamalla sinne ja kysyi mikä malli ja sanoi, että katsotaan löytyykö asetuksia kyseiseen luuriin ja löytyihän ne;)
    Kannattaa harkitsematta ostaa se BT-palikka:)
    Verkkokauppa.comista Epoxin dongle on jotain 25 euroa ja toimii loistavasti.

5. nonokia

Tykkäykset:
    0
  6. Diiduu

Tykkäykset:
    0
    Kuinkahan kauan tossa menee ennen kun ne asetukset saapuu tohon puhelimeen? :D

7. nonokia

Tykkäykset:
    0
    Muutaman minuutin kesti mulla. Yritä myöhemmin uudestaan jos ei tunnu toimivan..

8. Diiduu

Tykkäykset:
    0
    Tjoo, jos vielä vähän odottelis ja koittais sitten uudestaan :p

9. Diiduu

Tykkäykset:
    0
    Joo, viesti tuli...ja kaikki meni aluks hyvin mutta sitten kun laitettiin puhelimeen sanotut tiedot, puhelin sano että joku ylittää maksimi koon??? mitä tarkoittaa?? :D eli siis ei toimi tämäkään

10. nonokia

Tykkäykset:
    0
    Sulla taitaa sit olla ihan sama ongelma ku mullakin oli eli websessionit (en tiedä mikä tuo on suomisoftassa) on täynnä. En tiedä pystyykö V600:ssa poistamaan niitä ihan puhelimesta vai pitääkö Hex-editoida. Jos ei pysty poistamaan niin puhelimesta pitää ladata Websessions tiedosto PC:lle editoitavaksi. Tämä taas edellyttää että saat kaapelin toimimaan.

Lisätietoa täällä http://xlr8.us/hofo/ kohdassa unlocking websessions. Älä kuitenkaan rupea sorkkimaan puhelinta jos et ole varma mitä teet..

Itse jouduin tuon tekemään kun manuaalisesti en saanut noita asetuksia toimimaan.

11. Jay33

Tykkäykset:
    0
    itellä sama ongelma. oon lähettämässä luuria huoltoon muista syistä niin kannattaiskohan mainita tuosta asiasta? onko se "vika" ja laittaiskohan ne siellä noita gprs ja mms asetuksia? mitäpä luulette....

12. Diiduu

Tykkäykset:
    0
    No mä ainakin sanoisin että kannattaa mainita, siinähän se samalla menee... ja kannattaa myös kysyä sitä, jos ne vaikka laittais ne asetukset samalla. Itellä menee kans puhelin huoltoon jos nyt en saa tota kaapelia toimimaan, luulen että se vika on siinä puhelimessa, että mä ainakin aion pyytää niitä asetuksia valmiiks, jos ne olis vaikka niin kivoja ja laittais :)

13. Petsku1984

Tykkäykset:
    0
    Motorola V600 0ngelmat

Mun mielestä moto v600:een on ihan turha tilailla mitään soittoääniä ja taustakuvia. Hanki parinkympin usb-dongle palikka niin saat haettua taustakuvat netistä ja siitä vaan siirrät ne ilmasiksi puhelimeen.sama juttu soittoäänien kanssa.tai leikkaa omista mp3 biiseistä sopivat soittoäänet

Jaa tämä viestiketju