1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelmia C55ssä, takuuhuoltoon?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja RedBaron, 1/6/03.

1. RedBaron

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs omistan kyseisen puhelimen (2 viikkoa ollut) ja olen käyttänyt siinä telian prepaid liittymää. Alusta asti puhelimessa oli tällainen ominaisuus: Kun laittaa puhelimen päälle, verkon haun jälkeen tulee ruutuun n. 10 sekunniksi "Korttivirhe", jonka jälkeen puhelin toimii normaalisti. No siitä en ole välittänyt kun kerran toimii sen jälkeen. Koitin toisen liittymän sim-kortilla ja sillä puhelin ei tee korttivirhettä. Koitin myös tuota omaa prepaid simiä kaverin puhelimessa ja se toimi ilman mitään korttivirhettä. Kumma juttu siis.

Tänään sitten huomasin toisen kummallisen ominaisuuden mikä ei ole ollut alusta asti. Eli puhelimen näyttö on tullut ihmeellisen hitaaksi. Paljon hitaammaksi mitä ennen, ja yhtäkkiä tänä iltana. Esim. jossain pelissä huomaa erittäin hyvin, ja valikkoja kun selaa nopeasti ei saa teksteistä selvää.

Vienkö huoltoon vai voiskohan noille löytyä joku ihan helppo selitys jonka vois itsekin ratkasta?

2. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Tuota korttivirhe ilmoitusta et saa pois niin kauan kun käytät Telian PrePaid korttia puhelimessasi. Pojallani on Telian Prepaid ja kun siinä on paljon käyttämätöntä puheaikaa niin olen käyttänyt sitä sillointällöin omassa C55:ssa samoin tuloksin> "Korttivirhe". Valitin asiasta huollossa ja silloin minulle ainakin sanottiin että C55:stä ei saa tuota ilmoitusta pois vaan se johtuu tuosta Telian kortista, ilmoitus ei myöskään haittaa puhelimen toimintaa mitenkään.

Minulla ei ole kyllä mitään ongelmia näytön kanssa ollut, joten niihin en osaa ottaa kantaa.

3. Black

Tykkäykset:
    0
    Kokeileppa säätää kontrastia.

4. RedBaron

Tykkäykset:
    0
    Kontrastinsäätö kyllä muuttaa kontrastia ja ehkä auttaa ongelmaan hyvin vähän, mutta silti näyttö on oudon hidas. Ja koskaan ennen en ole tota kontrastisäätöä edes huomannut, joten ei kai se siitä voikaan johtua...?

5. RedBaron

Tykkäykset:
    0
    Joo-o, pitää viedä puhelin huomenna huoltoon. On niin ärsyttävän hidas tuo näyttö. Kaverin C35i:ssäkään ei näyttö hidastele lähellekkään yhtä paljon ku tässä mulla. Siinä ei valikon selaamisessa huomaa mitään, mulla huomaa aivan liikaa. Pyydän vaikka siellä liikkeessä vertaamaan sitä toiseen samanlaiseen puhelimeen niin eivätköhän huomaa eron.

Tuli mieleen yksi juttu. Voisikohan johtua siitä, että näyttö on saanut liikaa kirkasta auringonpaistetta? Luulisi tuon nyt silti takuuhuollossa läpi menevän... ketuttaa ankarasti.

6. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tämä ei käsittääkseni aiheuta pysyviä vaurioita.

7. RedBaron

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitatko nyt sitä että tuo liika auringonpaiste aiheuttaa näyttöön tollasta hitautta? Tuntuu nimittäin, että vähitellen tuo hitaus alkaa poistumaan ja näyttö on taas pikkuhiljaa normaalimpi. Mutta puhelin sai auringonpaistetta lauantaina koko päivän, ja nyt on jo maanantai, joten pitäisikö tuon kestää näinkin kauan?

Jaa tämä viestiketju