1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja RVL, 12/10/06.

1. RVL

Tykkäykset:
    0
    Tein uuden ketjun, kun ongelma pitäisi saada nopeasti selville, ja en keksinyt minne muualle olisin tämän voinut survoa, (olen uusi täällä.)
    Ongelma: En voi lähettää puhelimellani viestejä/soittaa/vastaanottaa puheluja.
    Vika ei ole puhelimessa (Nokia), koska testasin toisessa puhelimessa myös, mutta kenttää ei löydy olleenkaan.
    Vian täytyisi olla siis kortissa, mutta siinä ei ole yhtään naarmua eikä muuta vastaavaa.
    Laskunkin olen maksanut ajallaan, joten eivät ne liittymää ole sulkenut (en kyllä tiedä mitä kaikkea tapahtuu, kun niin tehdään.)
    Vika voi olla yksinkertainen, liiaan vaikea siltikin minulle.
    Liittymänä dna, ja en ole ottanut yhteyttä sinne.

//Nyt on kortti, ja kaikki kunnossa.

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4725
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Soitto aspaan voisi helpottaa elämääsi.

3. Seb

Tykkäykset:
    0
    Saattaa olla vaikka vikaa tukiasemassa, mutta eiköhän ongelma helpoiten selviäisi operaattorin aspasta eikä täältä...

Miksi pitää yksinkertaisia asioita selvittää mahdollisimman väärästä paikasta?
    Miten kuvittelet, että joku pystyisi noin vähillä tiedoilla kertomaan vian...?
    Operaattorin aspa taas saattaa pystyä saman tien kertomaan sinulle syyn.

4. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Oletkos kokeillut hakea verkon manuaalisesti puhelimesta? Joskus elisan liittymällä on kentät kadonnut mystisesti ja vasta kun verkon on hakenut manuaalisesti niin on alkanut pelaamaan.

5. RVL

Tykkäykset:
    0
    Tuli tässä otettua yhteyttä asiakaspalveluun, niin sanoivat todella mielenkiintoiseksi ja ilmeisesti harvinaiseksi viaksi.
    Kortissa vika ilmeisesti, vaikka ei ole kertaakaan tärähtänyt/saanut naarmuja mistään.
    Lupasivat minulle uuden kortin ja voin noutaa sen ilmeisesti, vaikka huomenna.

6. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    joskus sim-kortit vain yksinkertaisesti hajoaa. aika harvinaista se on varmaankin, mutta ei mitenkään mahdotonta. käyt vain hakemassa uuden ilmaiseksi jostakin dna:n myymälästä.

7. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Oudolta tuntuu että simmi yhtäkkiä "hajoaisi" ilman mitään syytä. Jos se on siis aiemmin toiminut normaalisti. Kaveri vaihtoi juuri kolumbuksen liittymään ja kentät katoaa jatkuvasti ja tulee ilmoitus "Aseta sim-kortti". Tässä tapauksessa siis simmi on jo alunperin ollut "viallinen". Kaveri soitti aspaan ja sieltä ei osattu muuta neuvoa kuin hakemaan uusi kortti.

Itselläni ollut kymmeniä liittymiä ja koskaan ei ole simmi sanonut työsopimustaan irti kesken kaiken. Mutta kaikkihan on aina mahdollista.

8. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    no ei itsellänikään koskaan ole sim-kortti hajonnut. mutta olen nähnyt kun on jollakin yht'äkkiä lakannu sim toimimasta ja ei oo muu auttanut kuin vaihtaa kortti...syytä en tidä mikä hajoamisen on aiheuttanu...

9. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4725
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ihmeellistä että jokin hajoaa. Näistä SIM-korttien hajoamisestahan voidaan sanoa vaikka mitä. Ketju varmaan paisuisi foorumin kaltaiseksi kokonaisuudeksi. Pää-asia et asia ratkesi mutta jatkossa tiedon etsijöille vinkkinä: Aspaan saa ja kannattaa soittta ainakin jos vika toistuu useammissa puhelimissa.

10. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Minulla oli kerran dna:n liittymä yli päivän pimeänä. Vika ei ollut sim-kortissa (toimi ennen ja jalkeen tätä normaalisti) eikä puhelimessa (testasin useilla). Tekninen tuki lupasi selvittää asian. Viikon päästä soittivat ja ilmoittivat syyksi 'sähkövian'.

Jaa tämä viestiketju