1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma w300i:n kielen kanssa!!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja lexie, 23/8/06.

1. lexie

lexie

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Ericsson, TeleFinland
    Tuli hankittua itelle ja poikakaverille kyseinen malli (nätit on, mulla valkoinen, hällä musta :) ) Ainut probleema syntyi, kun tilasin tän toisen pixmania.comin sivuilta, enkä huomannut ollenkaan, että kielivalikossa ovat ainoostaan englanti ja ranska (sim-kortin mukaan valittaessa tulee se englanti). Nyt kysyisinkin, PYSTYYKÖ mitään kautta päivittämään / tekemään jotakin tolle luurille, että sais suomen kielen siihen versioitua?? Miestä ei kuulemma haittaa, mutta minua harmittaa, kun tekstiviesteistä jää nyt äät ja ööt pois :(

TYHMÄ minä!! :(

ps. puhelin on kyllä ihana.. <3

2. jolle146

Tykkäykset:
    0
    jostaki luin että johonki kauppaan josa ne vaihtaa niitä. :)

3. lexie

lexie

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Ericsson, TeleFinland
    OH! Jos näin on niin KIITOS ISOSTI!! :) Meinasin soittaa ensin tohon Sony Erkin palvelupuhelimeen, jos homman vois hoitaa kotoa käsin (USB-piuhan avulla).. toivottavasti!

Asetukset eivät vaan ota onnistuakseen :( koko ajan puhelin herjaa "data on täynnä" (in english), mutta pitänee selvittää sekin. MS on alustettu joka lailla..

4. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Huollossa päivittävät suomi-softan jonkunlaista korvausta vastaan... saa sitte kotoset ääkköset viesteihin mukaan. :)

Jaa tämä viestiketju