1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"Ongelma" Spb Mobile Shell 3.0:n kanssa

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Satyriasis, 26/8/09.

1. Satyriasis

Tykkäykset:
    0
    Morjens!

Mulla on Touch HD:ssä asennettuna tuo Spb Mobile Shell 3.0; jouheasti toimii, positiivista on että on muokattavissa, ja on vielä mun mielestä hyvännäköinenkin.

Kuitenkin, tuntuisi siltä että jotkin ohjelmat/sovellukset (pelit, hologram, jne) aukeavat todella tahmeasti / laittavat jopa puhelimen polvilleen kokonaan, nyt kun tuo Spb MS on puhelimeen asennettu. Muistikapasiteettia on riittämiin, siitä ei ole kyse, eikä vastaavanlaista esiintynyt ennen Spb:n asentamista.

Niin ikään kaipaisin apua siihen asiaan, että miten tuon Spb Mobilen saa kokonaan pois päältä, l. pois pyörimästä (en vaan keksi...), ts. miten otan takaisin käyttöön oletusarvoisen käyttiksen, eli TouchFlo:hon. TF -kuvaketta kun painaa, niin puhelin pyytää vain vahvistamaan että käytetäänkö värinää yms. ja kun nämä on kuitattu OK, niin mitään ei kuitenkaan tapahdu...? Edes uudelleenkäynnistyksestä ei ollut apua.

Onko kellään muulla mahdollisesti samanlaisia havaintoja/kokemuksia tuon Spb:n tahmaamisesta? Mitähän asialle olisi tehtävissä?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!

2. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Sbp mobileshell

Olen käyttänyt Spb MS3:a jo keväästä alkaen ja suhteellisen hyvin toiminut. Versio kannattaa olla 3.0.1, joka on parempi. Ainoa ohjelma, joka lopettaa eli terminoi ohjelman on pieni ilmaisohjelma WkTask. MS3 on parasta sammuttaa joissain ohjelmissa, kuten jotkin puheohjelmar, laajat karttaohjelmat, koska Ram-muistia Spb MS3 haukkaa aika paljon. Jos puhelimessa on alkujaan 128Mt Ram, sitä pitää jollain muistihallintaohjelmalla avittaa useasti, tämmöisiä ovat esim. ClearTemp tai Memmaid. Softreset on tietenkin paras muistinsuurentaja, kannattaa tehdä ikoni siitä Spb Ms3:n taululle.

Jaa tämä viestiketju