1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ONGELMA SAMSUNG SGH-E370

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ilona, 16/9/06.

1. ilona

Tykkäykset:
    0
    Terve,

mulla on kaksi päivää käytössä ollut E370 -malli. Onko mielestänne seuraava vika vai ominaisuus:

Minun ääneni kuuluu vastaanottajalle kuin maan alta tai kankaan läpi. Minulle toisen puhujan ääni kyllä kuuluu, mutta taustalla on kovaa suhinaa.

Kuuluvuus on kanssakeskustelijoideni mukaan niin huono, että vaikka vastaanottaja säätää kuulokeäänen täysille, silti ei tahdo saada minun puheestani selvää. Ja kun kuulokeääni on vastaanottajalla täysillä, se taas särkee ääntä. Tämä vika tai ominaisuus on jo vaikeuttanut asioiden hoitoa puhelimitse ihan käytännössä, eli mistään pikkuprobleemasta minulle ei ole kyse (käytän puhelinta ensisijaisesti puhumiseen).

Ohjekirjan mukaan käytettäessä Puheen selkeytys -toimintoa, puhelimeen voi puhua vaikka kuiskaamalla. No joo. Tämän toiminnon käyttäminen ei vaikuta asiaan mitenkään.

Oletteko törmänneet vastaavaan ja miten olette toimineet asian suhteen? Olen tehnyt vertailusoittoja aiemmalla puhelimellani X460:llä, ja näiden kahden kuuluvuudessa on valtava ero. Voinko olettaa, että kuuluvuus olisi näissä malleissa edes kutakuinkin samalla tasolla?

Kiitos, mikäli teillä on antaa vinkkejä!

2. welasco

Tykkäykset:
    0
    Tässä alkuperäinen SGH-E370 keskusteluketju, jossa lisää aiheesta.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=58879

Itselläni nyt menossa toinen kappale kyseistä puhelinta. Ensimmäisessä jonka palautin oli vastaavan tyyppinen vika eli erittäin heikko ääni + kaikuongelma..

Tony

3. ilona

Tykkäykset:
    0
    Moi,

kiitos Tony vastauksestasi.

Vein puhelimen jälleenmyyjälle - kyllä lähtevän äänen (ja kuulokeäänenkin) todella pitäisi kuulua paremmin. Oli kätevää testauttaa se myyjällä siten, että soitin hänelle ja kysyin, että kuuluuko tämä niin kuin pitäisi :).

Jaa tämä viestiketju