1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ongelma pelin asentamisessa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja shadow, 4/10/03.

1. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Elikkä mulla on ongelma kun yritän asentaa Doom_Data.sis tiedostoa käsittääkseni se tarvitsis 3,5 MB tilaa puhelimen muistista asentuakseen mutta kun en saa sinne niin paljoa tilaa vaikka kuinka yritän. 3MB sain vapautettua kun poistin kaikki soittikset ja sovellukset mitkä olin puhelimeen asentanut. Olen yrittänyt sitä asentaa laittamalla sen läppäristä infralla puhelimeen ilma pc-suitea niin se tulee viestinä ja kun viestin avaa se sanoo "tallennetaan sovellukseen asennus" Silloin se tarvitsisi sen 3,5MB puhelimen muisista sen jälkeen sen kyllä saa asennettua muistikortille jolloin se ei siellä puhelimen muistissa enää tilla veisi. Ajattelin vaan että saisiko pc-suitella sen asennettua suoraan muistikortille niin että ei puhelimen muistia tarvitsisi käyttää? kiitos neuvvoista jo etukäteen.

2. System

System

Tykkäykset:
    0
    Laita että se tallentaa ne viestit muistikortille Viestit -> Asetukset -> Muut -> Käytettävä muisti -> Muistikortti. Sitten sun kaikki viestit menee suoraan muistikortille, eikä tarvi huolehtia puhelimen muistista. Toivottavasti auttaa.

3. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Kiitos neuvosta mutta kun ongelma ei ole sen viestin tallentamisessa vaan siinä kun sen avaa niin se alkaa sitä tallentamaan siitä vististä asennukset sovellukseen joka taas käyttää puhelimen muistia

4. System

System

Tykkäykset:
    0
    Hmm... Ei mulla ollu tommosta ongelmaa. Mulla se sano et "liian vähän muistia ohjelman suorittamiseen" tai jotain. Selvisin siitä tolla operaatiolla, mutta en sit tiiä mikä siinä on vikana. Auttakoon joku viisaampi.

5. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Eikö kukaan osaa mua neuvoa? :(

6. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oletan että sulla on 3650!?
    Hommaa doom patchi että saat koko pelin muistikortille.
    Ainakin tuossa versiossa mikä mulla on tulee mukana readme ja siinä on aikas pätevät asentamisohjeet...

7. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Joo on mulla 3650. Mul on tällä hetkellä se doomi neljässä eriosassa eli Doom.sis Doomlev1.sis Doomlev2.sis ja Doom_data.sis. Ne kaikki menne ihan mukavasti muistikortille ja osaa mennä niin että toimis muuten paitsi sit kun alkaa pelaan nii se valittaa että "Data file is missing" No se on toi Doom_Data.sis ja sitä en saa suoraan muistikortille asennettua. Vai saako pc-suitella sen asennettua silleen että se menee suoraan muistikortille? Ja jos tohon ei löydy ratkasuu niin mistä ton Doom patchin saa? Ja eikös siinäkin tuu ongelmaks se että se puhelimen muisti loppuu siinä vaiheessa kun se alkaa sitä tallentamaan siitä viestistä sinne sovellukseen asennus???

Jaa tämä viestiketju