1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma:Nokia 6310i ja Xp

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Juppe, 20/4/03.

1. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis onko tämä ongelma ollut muilla: puhelin toimii irdalla hyvin jopa pari tuntia,sitten "tilttailee" eli sammuu ja käynnistyy uudelleen itsestään,tietysti irdan sammuttaneena...

Samat ongelmat oli joskus aikoinaan tavallisella 6310:llä ja win 98 käyttiksellä,joten luultavasti vika on puhelimessa?

Eilen sammuili 5 kertaa tunnin sisällä..kiva kun jotain ohjelmaa latailee ja pikkuista vailla on saatu sisään niin yhteys katkeaa,tämäkö on sitä "connecting people" tekniikkaa?

En osaa käyttää hakua niin hyvin että löytäisin aiheesta...joten...onko muilla samoja vaivoja?

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Ei mulla tuollaista ongelmaa ole... mutta sen sijaan jonkin kerran on yhteys jumittunut, siten ettei dataa liiku. Puhelimen buuttaus auttaa silloin. Nyt on kyllä jo muutaman päivän toiminut ihan ok.
    Mitäs operaattoria käytät? Dna? Itse olen pohtinut, kummassa minun tapauksessa on vika - operaattorissa vai puhelimessa?
    Mikäs softa sulla on? Tälläiset gprs-ongelmathan on tyypillisesti sellaisia, joita korjataan usein noissa päivityksissä, joten sitä voisit tietty kokeilla. Mun softa on 4.80, uusin saatavilla oleva on kuulemma 5.50.

3. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    v 5.22

Esim: yritän imuroida opera selainta niin paska katkaisee aina kun jotain 96% on ladannut...siis,puhelin "tilttaa" ja käynnistää itse itsensä,ei edes kysele pin koodia...

Dna tietysti,ei muitakaa voi nettiyhteytenä kännyn kautta pitää...

Jaa tämä viestiketju