1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma multimediaviestien kanssa 6600:ssa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MaekGordon, 31/1/05.

1. MaekGordon

Tykkäykset:
    0
    Eli asetuksieni pitäisi olla aivan kunnossa, olen itseasiassa kokeillut jo monia asetuksia mutta aina sama juttu.Käytössä on Nokia 6600 ja Saunalahti Säästäri, niinkuin allekirjoituksestakin näkyy.Aina kun lähetän multimediaviestin, niin näyttöön jää se viestin-lähetys-symboli ja kun menen katsomaan "Lähteviä viestejä" niin siellä lukee vain viestin uudelleenlähetyksestä jonakin tiettynä kellonaikana.Olen soittanut jo Saunalahden asiakaspalveluunkin mutta eivät he osanneet edes siellä auttaa!

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Soita aspaan uudestaan ja pyydä lähettämään MMS-asetukset puhelimeesi viestinä. Näin on muutamaan kapulaan laitettu ja kaikki toiminut.
    Tai jos viitsit listata asetuksesi, niin katsotaan mikä on pielessä.

3. Jussi123

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ARC s, N8, GalaxyTab
    MäkGordon"]Eli asetuksieni pitäisi olla aivan kunnossa, olen itseasiassa kokeillut jo monia asetuksia mutta aina sama juttu.Käytössä on Nokia 6600 ja Saunalahti Säästäri, niinkuin allekirjoituksestakin näkyy.Aina kun lähetän multimediaviestin, niin näyttöön jää se viestin-lähetys-symboli ja kun menen katsomaan "Lähteviä viestejä" niin siellä lukee vain viestin uudelleenlähetyksestä jonakin tiettynä kellonaikana.Olen soittanut jo Saunalahden asiakaspalveluunkin mutta eivät he osanneet edes siellä auttaa!

Mulla säästäri toimii näillä:

Yhteyden nimi: Saunalahti MMS
    Siirtotie: GPRS
    Yhteysosoitteen nimi: mms.saunalahti.fi
    Käyttäjänimi: ei mitään
    Salasanan kysely: ei
    Salasana: ei
    Todentaminen: normaali
    Aloitussivu: http://mms.saunalahti.fi:8002/

Lisäasetukset:

Puhelimen IP-osoite: automaattinen
    Ensisijainen nimipalvelin: 0.0.0.0
    Toissij. nimipalvelin: 0.0.0.0
    Proksipalv. osoite: 62.142.4.197
    Proksiportin numero: 8080

4. MaekGordon

Tykkäykset:
    0
    Tänään sain multimediaviestini toimimaan, kiitoksia kaikille vaikka itse löysinkin ratkaisun tähän ongelmaani.

Jaa tämä viestiketju