1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma Mobile PhoneToolsin kanssa? (ratkaistu)

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja perkins, 7/6/04.

1. perkins

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    Mulla on V500 + BT PC USB Adapter. Saan normaalisti yhteyden puhelimeen kun haen vaikka tekstiveistit sieltä, mutta kun yritän siirtää kuvia tai mp3sia multimediastudion kautta niin mitään ei tapahdu.

Seuraavasti olen yrittänyt:
    olen valinnut puhelinselaimen ja sitten valinnut sen kuvat ja klikannu että "kopioi matkapuhelimeen"... kuitenkaan mitään ei tapahdu. Ohjelma vaan kysyy, että kopioidaanko se tiedosto sinne. Kun käynnistän sen studion niin se ohjelma miettii kauan, ilmeisesti se lukee puhelimen muistia tms.

Olisiko kellään neuvoa heittää tai onko vaikka jotain muuta ohjelmaa millä siirtää kuvia/mp3sia motoon?

Tarviaako puhelimessa tehdä mitään asetuksia, jotta vastaanotto olisi mahdollista. Olen ilmeisesti manuaalinörtti, mutta tässä tapauksessa motorola tunnetusti on vähän kenkku huonojen manuaalien kanssa....

2. perkins

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    ...ja kun ihmeen kaupalla... alkoiko tuulemaan pohjoisesta tai jotain, mutta se alkoi toimia itsekseen... kummallisia vehkeitä....

Jaa tämä viestiketju