1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma:m55 ei suostu päivittymään

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Chimaira, 10/4/04.

1. Chimaira

Tykkäykset:
    0
    Auttakaa!
    Minulla on siemensin m55 ja datakaapeli mallia 510...Latasin Siemensin sivuilta ohjelmistopäivityksen kännykkääni, mutta kun alan päivittämään sitä, niin kännykkään tulee lopetus demo ja se sulkeutuu (kuuluu varmaan prosessiin??). Sen jälkeen päivityssofta sanoo, että päivitys ei onnistu koska muka väärä ohjelmistoversio.
    Kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?????

2. Tarke

Tarke

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90 & DNA
    onko usb-kaapeli????

3. Chimaira

Tykkäykset:
    0
    kyllä on usb-kaapeli

4. ppk

Tykkäykset:
    0
    USB-kaapeli pitää mapata Windowsin laitehallinnassa COM1- tai COM2-portiksi, tämä lukee Siemensin ohjeissakin. Ainakin Win XP mappaa sen oletuksena jonnekin COM8:aan tms, ellei sitä erikseen määrittele toiseksi.

Oletettavammin koneesi COM2 on ennemmin vapaana kuin COM1, mutta tuo riippuu täysin siitä, mitä rautaa koneessa on.

5. ppm

Tykkäykset:
    0
    Hmm... Minulla ei tuon kanssa ollut mitään ongelmaa. Itse asiassa en edes ennen tätä tiennyt että sen pitäisi olla COM1 tai COM2 mapattu päivitystä varten. XP mappaili kaapelin pienen sähläyksen jälkeen Com-kuuteen ja päivitys meni heittämällä läpi. Ja samalla portilla ja kaapelilla olen myös muutaman kaverin S55det päivitellyt.

Chimaira: Kai muuten tarkistit kännykästä ettei siinä vaan ole jo kymppi (tai 11)-softaversiota sisällä. Siis *#06# ja Vasenta Pehmonäppäintä (tm) niin pitäisi näkyä softaversion.

Jaa tämä viestiketju