1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma= GPRS häiritsee kaiuttimia Prkl

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja qwertixxx, 10/2/03.

1. qwertixxx

Tykkäykset:
    0
    onko tähän joku ratkaisu? pidempi USB kaapeli ehkä?
    käytössä siis Motorola T720

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Pidempi kaapeli tai paremmin suojatut kaiuttimet.

3. Jousi

Tykkäykset:
    0
    Aika turhaa tämä vissiin...mutta oot kai yrittänyt viedä kauemmas puhelinta ja kaiuttimia (+niiden johtoja). Kyseessä taitaa olla tietokoneen kaiuttimet.

Itse oon huomannu että näyttö ottaa vähäsen häiriötä puhelimesta, tulee sellaista häröä tuohon kuvaan.

4. tuppe

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 / Lumia 900
    itse ostin reilun usb jatkokaapelin ja löin sen päähän usb laturin/yhteyden ja S45.
    nyt on puhelin reilun 2 metrin päässä ja ei häiriöitä.
    samalla katsoin että usb jatko ei koske toisia johtoja, eli vedin suoraan ulospäin koneesta.
    huomasin että toisinaan jo pelkästään se riitti häiriöön kun johdot otti kiinni toisiinsa.

5. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    WebBoxilla samaa ongelmaa oli. (Siitä oli AV-Alueella juttua). Ostin pidemmän johdon WebBoxiin mutta sepä ei toiminutkaan sillä.

Se oli sitten poppikone joka siirtyi ja nyt vieressä olevassa tulostimessa on 3m johto...

6. jiim

Tykkäykset:
    0
    Mulla autto sellanen kikkakolmonen kun: vanhoista korvalappukuulokkeista plugi irti ja se lapparin kuulokepaikkaan.. rätinä loppu.

Lappari on Hp Omnibook xe3 ja sisässä Nokia D211 kortti

Jaa tämä viestiketju