1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma Bt HF:n kanssa

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Maranell^, 3/12/04.

1. Maranell^

Tykkäykset:
    0
    Eli ongelma on sellainen, kun puhelu loppuu niin kaikissa tapauksissa yhteys hands freehen katoaa eli kun minä lopetan sen tai vasta pää lopettaa. Joka kerta pitää valikosta kahlata yhteys uudestaan päälle ja tämä ärsyttä. Puhelimena SE T610 ja olen kokeillut kahdella hf:llä Se:n HBH-30
    ja Motorolan HS820 ja samat oireet. Eli olisko puhelimessa joku asetus päin mäntyä? Homma ratkesi kun palautti tehdas asetukset. eli ei ole enää ongelmaa

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Katoaako se HF:n kuulokemerkki näytöstä?. En nyt enään muista tarkkaan T610:n ohjelmistoa mutta onhan BT päällä tilassa puhelimesta eikä haettavissa tilassa. Mitään muta ei tule mieleen kuin se, että BT on haettavissa tilassa ja tästä johtuisi ongelma? Voi olla että softaa on muutettu niin ettei BT:llä puhelimessa ole kuin pällä tai pois asetus. Ja jos BT HF tekee samaa myös toisella puhelimella voi vika olla myös itse HF:n puolella.

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
  4. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    P800:ssa mulla on oletuksena BT handsfree eikä yhteyttä erikseen tarvitse laittaa päälle jos BT on automaatilla, laitteiden paritus vaan kuntoon niin aina kun puhelu tulee yhdistyy se automaattisesti HF:ään. Eri asia on jos haluan soittaa äänikomennolla täytyy BT olla käytössä.

Jaa tämä viestiketju