1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ongelma 9300 surffailussa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja lide, 15/6/05.

1. lide

Tykkäykset:
    0
    kellään mitään tietoa mistä mahtaa johtua sellanen juttu että kun joku sivu avautuu,esim vaikka matkapuhelininfon foorumi(tai yleensäkki kaikki sivut mitä voi scrollata alaspäin),niin sivu rupee itestään usein scrollautumaan alaspäin,ikäänkuin joku nappi ois jumissa.
    oiskohan se huollon paikka 3 päivän ikäisessä puhelimessa ?

2. miko

Tykkäykset:
    0
    mulla on ihan sama homma..se tulee vaan sillon tällön..laita selain poispäältä ja käynnistä uudestaan...ihme juttu kyllä toi..ei toi oo ainakaan puhelimen napeista..joku softahäiriö

3. lide

Tykkäykset:
    0
    joo se auttaa kyllä,ja sekin auttaa hetkeks ainaki mulla ku painaa menu näppäintä ni sit pystyy hetken taas surffaa mut sit sama ongelma jatkuu taas.se mikä tossa eniten ärsyttää on se,että ku toi nyt ei kuitenkaan niin älyttömän nopeesti avaa noita sivuja ja sit joutuu koko aika uudestaan ja uudestaan lataamaan sivut ni kyllä on hermot koetuksella..

4. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Omassa tuota on välillä ilmestynyt myös, kerrassa vtuttava "ominaisuus".. Ittellä vaan se erona, että jatkaa tuota alaspäin skrollaamista myös ihan deskin puolella. Helpotuksena olen käyttänyt seuraavaa kikkaa - paina joikkarista (tai mikä tatti tuo nyt onkaan) nuppia ja samalla ylöspäin.. Pitää hetken siinä, niin a vot ei enää kettuile..

Liekkö sitten tuossa ohjaimessa jokin vai siihen liittyen softassa - ite kun en koko näppylästä pidä laisinkaan. Olisivat saaneet jättää pois moisen.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Selatessa kanattaa odottaa että sivulatautaa ja piirtyy kokonaan.

En tiedä, mutta scrollaus juttua ehkä liittyy jotenkin ctrl/chr nappien käyttötarkoitukseen, eli ruudullinen kerralla liikkumiseen jne. ja jäävät tai ilmeisestyvät johonkin pinoon/puskiirin , uudestaan painaminen yleensä auttaa.

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mulla ei tehny tuota kuin yhdellä sivulla ja se oli koulun intranet..missään muualla tota ei koskaan ilmentynyt mutta tuol intrassa joka ikinen kerta vaikka siin välissä tuli jopa formatoitua puhelin (muista syistä kylläkin :)

7. lide

Tykkäykset:
    0
    mulla toi scrollaus on jumittunu kyllä joka kerta sillon kun en ole antanu sivun latautua rauhassa loppuun asti vaan olen joikkarilla tehny siinä ohessa ties mitä,ni sillon toi ongelma tulee esiin..kerrassaan ärsyttävä ongelma,ei voi mitään..

8. -Roeyheloe-

Tykkäykset:
    0
    Mul on kans välil tullu tota juttuu et se ite skrollaa sivun alas asti eikä anna enää selata sivua sen jälkeen enää ollenkaan ,

mutta siien auttaa että SULKEE TIETURIN SIIEN ASTI ETTÄ VALO SAMMUU PÄÄNÄYTÖSTÄ ja avaa sen jälkeen tieturin uudelleen niin toimii ainakin vähän aikaa tilttaamatta.

9. Musamies

Tykkäykset:
    0
    Kikka kolmonen. Kokeilkaapa ottaa valikosta "sovita sivuun" pois niillä sivuilla missä se sitä tekee. Tää voi olla meinaan myöskin nettisivujen koodista kiinni. Tää sama ongelma on mm. pda.op.fi eli kun pankkijuttuja hoitaa ja se ei oo todellakaan kiva kun siinä rupee sivu skrollaa, mutta ainakin allekirjoittaneella tämä kikka on auttanut asiaan.

10. miko

Tykkäykset:
    0
    Onko joku saanu toimimaan sampon nettipankkia selaimella? se ei suostu painamaan salasanan ja käyttäjätunnuksen jälkeen enää jatka-nappia.. onko se asetuksissa vai johtuuko vaan softasta eli siis että sille ei voi tehdä mitään?

Jaa tämä viestiketju