1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelma 9210+Outlook

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja JasonN, 25/11/03.

1. JasonN

Tykkäykset:
    0
    Ongelma on tämmöinen, että kun synkronoin kommarista kontaktit Outlookkiin, niin Outlook jättää puhelinnumeroista +:n alusta pois. Eli sitten kun synkronoi kontaktit johonkin toiseen laitteeseen, niin numerot ei toimi, koska numerot ovat muodossa 358xxxxxxx, eikä +358xxxxxxxx. Missä vika?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    jos et muuta keksi niin vaiha + 00 :ksi
    Toimiiko sinulla muuten outlookissa tuo numerointi?

3. JasonN

Tykkäykset:
    0
    Öö, ei ole kivaa käydä kommarissa kaikkia kontakteja läpi =)

Näköjään outlookissakaan ei toimi, jos yrittää laittaa numeron +358 muodossa, vaan sieltä pitäis valita country/region ja sitä kautta tulis se. Mistäköhän tuon pystyis muuttamaan?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Enpä tiedä, täällä ainakin toimii ihan normaalisti (OL 2000), samoin synkkaus.

5. SecondWave

Tykkäykset:
    0
    Samaa vikaa

Jep,mulla toimi aikasemmin kyllä ihan +358 alulla ei mtn ongelmaa.

No sitten kun en synkkausta pitkään aikaan tehnyt ja siinä välissä oli aikasta useita XP:n päivätyksiä. Niin nykyisellään on tuo sama ongelma että alusta häviää se +-merkki.

No sitten kun en vielä tajunnut tuota ja tälläsin numerot kommariin takaisin niin kappas vaan siellä oli nyt sitten kaikki kontakstit + ja ilman. Siispä pakko oli käydä kaikki noin 300 kontaktia läpi ja poistella ylimääräiset kontakti ja samalla sitten muutintuon + 358 tuosta alusta pois.

Eli luulen että se tulee mikksoftalta ominaisuutena outlookkiin (2002), jonkin päivityksen yhteydessä. Se miten tuo korjataan on arvoitus minulle ainakin vielä toivottavasti joku keksii ratkaisun.. :D

Jaa tämä viestiketju