1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ongelma 5100

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 28/4/04.

1. Guest Vieras

Koetin hakea kaikista keskusteluista tähän vastausta, mutta ei vaan löydy mistään, joten auttakaa aloittelijaa. Avattiin juuri pakasta vaimolle uusi 5100 ja kaikki muuten toimii upeasti, mutta ei pysty soittamaan.

Soittaessa ja vastatessa puhelin on aivan mykkä. ei kuulu mitään eikä vastaanottajakaan kuule mitään. Mikrofoni kyllä toimii (desibelimittarilla) ja kaiutinkin (esim.peleissä). Apuva siis...mikä asetus on puhelimessa laittamatta tai onko se jo valmiiksi rikki?

2. rasse

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nexus 6
    Kyllä tuo vaikuttaa vialta. Muuta selitystä en keksi. Ei muutakun puhelin huoltoon.

3. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Hieman OT

Peliäänet kuuluvat omasta kaijuttimesta.

4. Guest Vieras

vikaa

Noh, vastahan tuon kolme tuntia sitten hainkin myymälästä...eka Nokialainen jossa on mulla (taikkas vaimolla) ollut isompia ongelmia.

Hyvä homma!

5. Guest Vieras

Peliäänet kuuluvat omasta kaijuttimesta.[/quote]

Soittoäänetkin muuten kuuluu, jos joku soittaa siihen puhelimeen. Mutta kun asetuksista hain galleriasta uutta soittaria, niin heti hiljeni. Ei kuulu soittoääntä lainkaan vain valo vilkkuu. Ja niitä galleriankaan soittoääniä ei voi kuunnella...

6. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Onkos luuria käynnistetty uudestaan?? Tuota soittoäänten katoamista tapahtuu minun 6610 aina silloin tällöin. Se korjaantuu kun restarttaa.

7. Guest Vieras

Onkos luuria käynnistetty uudestaan?? Tuota soittoäänten katoamista tapahtuu minun 6610 aina silloin tällöin. Se korjaantuu kun restarttaa.[/quote]

Jep...jo useasti. Ei mitään vaikutusta.

8. Guest Vieras

ongelmia 5100

**tun siistiä! Nyt sitten vein sen *****nan luurin takaisin kauppaan, niin eihän sieltä tietenkään saanut uutta tilalle. Vaan puhelin lähetettiin huoltoon ja kestää n. kaks viikkoa!!!! No huhhuh! Mikähän juttu tämä oikein on? Kiva ostaa uutta... ja kaiken huipuksi tietysti vielä sen hintakin varmaan tippuu tässä parin päivän sisällä!!

9. WastedYears

Tykkäykset:
    0
    Ei liity hirveesti tähän topiciin, mutta onko tässä 5100 värinähälytys?
    Minä vaan kysyn, koska Nokian sivuilta en löytänyt vastausta.

10. maikla

Tykkäykset:
    0
    no eikös yleensä nykyään vähän joka puhelimessa oo mainitsemasi ominaisuus, joten kyllä se myös tässä mallissa on...

11. Black

Tykkäykset:
    0
    Värinähälytys on nykyisin niin perusominaisuus että sitä ei aina mainita.

Jaa tämä viestiketju