1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ongelma 5100 kanssa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja eekka, 3/1/05.

1. eekka

Tykkäykset:
    0
    hei

onko mitään mahdollisuuksia korjata tai onko järkeä korjata ko.puhelinta kun ilmeisesti piirilevyt tms on vääntynyt koska puhelin lähtee välillä päälle mutta ei saa läheskään aina kenttää, ja saattaa yht.äkkiä sammua.

takuuseen eivät alkaneet korjaamaan mitään kun asiaa tiedustelin.
    jännä sinänsä kun puhelin ei saanut taskussa ollessaan mitään suurempaa iskua vaan oli yksinkertaisesti hajonnut vain.

2. alkkarit

Tykkäykset:
    0
    Eihän ne piirilevyt nyt ihan niin herkästi väänny .
    Ja tietääkseni tuossa mallissa ei ole kuin yksi piirilevy. ;)

Niin ja sitte itse asiaan.
    Vika saattaa olla ihan softassakin. Päivitys SAATTAA auttaa.

3. eekka

Tykkäykset:
    0
    niin juuri, tuli vain virhe kirjottaessa eli yksi piirilevyhän tässä tietenkin on.

jaa a,paljonkohan tollanen softan päivitys maksaapi? siinäpä se onkin kun puhelin ei mitenkään saanut iskua mitä itse olisi edes huomannut. samallahan meni näyttö rikki joka vaihdettu jo.

4. alkkarit

Tykkäykset:
    0
    mä en tiiä paljon softan päivitys maksaapi.
    Voihan se olla että päivittäminen ei auta. Kantsii kysästä ihan ammatti miehiltä mikä siin on vikana.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos piirilevy on vääntynyt on puh kyllä saanu liian kovan mekaanisen vaurion eikä silloin takuuseen mene.

Itse en ainakaan edes lähe korjaamaan puhelimia joissa on piirilevy vääntynyt koska niistä tulee ikuisia riesoja. Juotokset, chipit jne. irtoilee ja tästä syystä hajoilee aina silloin tällöin.

Jaa tämä viestiketju