1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Oneplus3 custom rähinät.

Keskustelu osiossa 'OnePlus', aloittaja cinse, 29/7/16.

1. vilzu81 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 plus
    Mulla sisässä Open Beta 7,recovwrynä twrp 3.02-1. Haluaisin kuitenkin flashata Oneplus 3:lle modatun twrp:n 3.02.23. Asennus ei vaan onnistu millään. Itse flashaus onnistuu mutta boottaa aina kuitenkin tuohon aikaisempaan recoveryyn 3.02.1. Olen katsonut xda:n ketjuja ja googlettanut ongelmaa mutta ei tunnu mikään auttavan. Onko kellään kokemusta asiaan liittyen?

2. allukai

allukai Jäsen ku jäsen

Tykkäykset:
    2106
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Siis se recoveryn asennus menee läpi ilman virheitä? Flashaatko adb:llä vai recoveryssä? Muistaakseni siinä modatussa twrp:ssä näkyy "3.0.2-1", vaikka onkin oikeasti uudempi.

3. vilzu81 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 plus
    Molemmilla tavoilla kokeiltu. Tuohan nyt selittäisi hommaa jos näkyy tuo modattu versio samalla versiotunnuksella. Erikoinen ratkaisu mielestäni jos näin on. Mitenkähän saisi asiaan varmuuden? Ja kiitos kommentoinnista!

4. allukai

allukai Jäsen ku jäsen

Tykkäykset:
    2106
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Joo, se on joku bugi siinä modatussa versiossa. Itelläki näky, että olis ollu muka vanhempi versio. Näkyyks sulla siinä modatussa twrp:ssä sellanen pieni hiiren kuvake aika lailla keskellä ruutua? Mulla oli ainakin, kun itelle sen asensin.

5. mitsuri Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    40
    Onko ns.peruskäyttäjänä mitään syitä flashaa abndroid kuutosesta seiskaan? Pelkkä kokeilemisen halusta en viitsisi lähteä korkkaa puhelinta...

6. badmojo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    85
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3
    Ei mitään järkeä. Oneplus on luvannut sen stable päivityksen vuoden loppuun mennessä, eli tässä kuussa sen saa sitten joka tapauksessa nappia painamalla asennettua "peruskäyttäjätkin".

7. kasvi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G2
    Mäkään en onnistu millään flashaan tota twrp recoverya.. ihan normisti menee läpi fastbootilla flash, mutta aina se buuttaa stock recoveyrn sen jälkeen. :S

Jaa tämä viestiketju