On. On normaalia että löytyy laitteita joissa voi olla vikaa. Näitä kutsutaan maanantai kappaleiksi, en tiedä mistä tämä typerä sanonta tulee.Onkohan näissä jotain yksilövikoja, kun meikäläisen Nord ei nikottele Chromen kanssa ollenkaan. Yleensä käytän selaimena DuckDuckGo:ta, mutta piti nyt oikein testata tuo Chrome kun niin monet manaavat sen toimimattomuutta. En ole myöskään törmännyt näytön jäätymiseen kertaakaan. Eikä netti töki. Kaikki toimii ok.
Ja mistä tieto on tullut että joka toisessa on vikaa? Aikamoinen otatus on ollut jos joku on tämän laskenut. Uskallan epäillä että on taas näitä musta tuntuu eli ei tieto.En kyllä jaksa uskoa että joka toinen olisi maanantai kappale nordeista.![]()
Niin no ei ohjelmistobugeja kyllä kutsuta maanantaikappaleiksi kuten itse teit, vaan juurikin ohjelmistovirheiksi / softaongelmaksi.Ja mistä tieto on tullut että joka toisessa on vikaa? Aikamoinen otatus on ollut jos joku on tämän laskenut. Uskallan epäillä että on taas näitä musta tuntuu eli ei tieto.
Juuri tätä tarkoitin. Ohjelmisto ongelma korjaantuu. Eli ei se ole puhelimessa vika vaan softassa ja itsellä on se massimon "maanantai kappale" ja betan kun latasi mainitsemani ongelmat poistui. Mutta betassa en halunnut pysyä joten taas stable versio ja kun 11 tulee niin uskon että ongelmat chromen ja muiden kanssa poistuu.Niin no ei ohjelmistobugeja kyllä kutsuta maanantaikappaleiksi kuten itse teit, vaan juurikin ohjelmistovirheiksi / softaongelmaksi.
Mitä kaikkea vaikeutta oli? Ihan mielenkiinnosta.Meni hermo, tilasin Xiaomin. Tuli hommattua 2 OnePlussaa kerralla; ensimmäinen ja viimeinen...
Ig ja mms toimimattomuus. Ainoat väylät millä pidän yhteyttä ystäviin. En käytä fb, wa tai mitään muutakaan. Toisinaan ei puhelutkaan yhdisty vaikka aina on ollut hyvät kentät. Ehkä nämä olisi korjautunu joskus tulevalla 11 päivityksellä mutta tämä vajaan puolen vuoden toimimattomuus riitti minulle.Mitä kaikkea vaikeutta oli? Ihan mielenkiinnosta.
Ymmärrän. Uskon että korjaantuu kun seuraava päivitys tulee mutta sitähän ei tiedä kauanko siihen menee. Itellä vähän sama homma että mietin vaihtaisko. Mutta annan nyt vielä sen mahdollisuuden että ootan päivityksenIg ja mms toimimattomuus. Ainoat väylät millä pidän yhteyttä ystäviin. En käytä fb, wa tai mitään muutakaan. Toisinaan ei puhelutkaan yhdisty vaikka aina on ollut hyvät kentät. Ehkä nämä olisi korjautunu joskus tulevalla 11 päivityksellä mutta tämä vajaan puolen vuoden toimimattomuus riitti minulle.
Onko hyvät kuoret????Saapuhan se tämäki viimein.
Kyllä vaikuttaa hyvältä. Ei toki niin hyvä tuntuma ko oneplussan omalla sandstonells. Liukkaampi. Mutta kameroita suojaa myös hyvin.Onko hyvät kuoret????
Huhuu,saakoSaako nordissa lukitusnäytön kellon ja päivämäärän kirkkaamaksi ???
Sille pelkälle kello/päivämäärälle ei taida mitään tuollaista asetusta olla. Säätyy normaalin näytönkirkkauden mukaan se lukitus näyttökin.Huhuu,saako
Ei säädy, on uusi beta 11Sille pelkälle kello/päivämäärälle ei taida mitään tuollaista asetusta olla. Säätyy normaalin näytönkirkkauden mukaan se lukitus näyttökin.