OnePlus Nord

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13688
Puhelinmalli
Op Nord
Hyvä että päivitystaajuus kerrotaan ajoissa ostajille, eikä viidestoista päivä. Itse kukin voi silloin päättää kuinka tärkeänä asiaa pitää.

inffy

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
19370
Puhelinmalli
Pitopeli
Hyvä että päivitystaajuus kerrotaan ajoissa ostajille, eikä viidestoista päivä. Itse kukin voi silloin päättää kuinka tärkeänä asiaa pitää.
Se olisi pitänyt kertoa heti julkistuksessa tai vähintään lukea tuotesivulla.

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13688
Puhelinmalli
Op Nord
Niin, olisihan se. Mitenkäs muiden valmistajien parin sadan euron luurien vastaavat ilmoitukset?

inffy

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
19370
Puhelinmalli
Pitopeli
Niin, olisihan se. Mitenkäs muiden valmistajien parin sadan euron luurien vastaavat ilmoitukset?
No ne valmistajat ei lupaile miitenkaan mitään (paitsi Samsung jolla selkeästi ilmootettu laitteet). OP kuitenkin ratsastanut viime vuodet kojtuu hyvällä päivityslupauksella, jolla on myös kehuskeltu julkaisutilaisuuksissa.

Mutta nyt meni sekin kilpailuvaltti ja vaipuu samaan roskakoriin kuten Motorola

dosetti

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
14
Voisiko joku isommalla tallennustilalla olevan Nordin käyttäjä vahvistaa jos kärsii samasta Googlen hakuongelmasta? Kiinnostaisi tietää, onko tämä ainoastaan 128gigaisen tyyppivika.

Roadstar

Mainokseton
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1709
Puhelinmalli
iPhone SE, OP Nord
Voisiko joku isommalla tallennustilalla olevan Nordin käyttäjä vahvistaa jos kärsii samasta Googlen hakuongelmasta? Kiinnostaisi tietää, onko tämä ainoastaan 128gigaisen tyyppivika.

Tuota on esiintynyt ainakin aiemmin joissain määrin, mutta juuri nyt en saanut toistettua.

Hpla

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
lumia900
Mulla on pienemmällä muistilla eikä mitään ongelmia ole esiintynyt.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Oneplus nord
Minulla isommalla muistilla oleva nord ja Googlen hakujen jumittamista ollut kokoajan. Sama myös puolisolla ja kahdella työkaverilla joilla nord pienemmällä muistilla. Laitoin one plussan sivujen kautta huoltopyyntöä ja puhelin kävi Helsingissä huollossa. Vaihtoivat mainboard:In? Eli ikää kuin emolevyn? Ja puhelin on tänään lähtenyt tulemaan takaisinpäin. En rehellisesti usko tällä olevan merkitystä. Mutta jotenkin tuo liittyy mobiiliverkkoyhteyksiin. Minusta wlanin kautta ongelmaa ei ole?

forme

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Minullakin on isommalla muistilla ja on kokeiltu nuo 2g muuttamiset ja op tuen avulla nollaukset mutta mikään ei ole auttanut vaan Google tökkii niin ettei mitään järkeä ja Insta videoita ei voi enää katsoa kun ne on pelkkää pikseli mössöä.

forme

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mielelläni kuulisin onko emolevyn vaihdosta apua jos on niin saa tämäkin lähteä remonttiin kun ei Googlen käyttö onnistu ilman pitkiä odotteluja tai useita uudelleen hakuja.

Kives

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
48
Puhelinmalli
1+ Nord
Eipä se 2g-kikka korjaa mitään.
Jos jätän puhelimen 2g/3g moodiin, niin Google ja Discovery toimii aina.
4g tai 5g moodissa ei. Tosin kaikki muut nettiä vaativat toiminnot onnistuvat mobiilidatalla aina, joten rautavika tämä tuskin on.

Telian liittymä käytössä. 8/128

MarkoV

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Minulle tuli vaihtopuhelin yrityspalvelun kautta. Ihan sama juttu, puhelun äänenvoimakkuutta ei voi säätää puhelun aikana eikä voi vaihdella puhelimen kuulokkeen ja kaiuttimen välillä....
Eikö kellään muulla ole samaa ongelmaa?
Kolmas puhelin jo menossa ja ihan samat ongelmat. Äänenvoimakkuutta ei voi säätää ja vastaanottaja ei kuule minua kunnolla. Puhelut katkeaa ja netti tökkii. Toivottavasti nyt jo onnistuu mallin vaihto yrityspalvelun kautta.

Top Bottom