OnePlus 8T

epeli64

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
On oon kuvakaappauksen tietokoneelle siirtänyt sellaisenaan ja sitte linkittänyt sen omalta koneelta

epeli64

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Eipähän tarvitse Elisasta hommailla mitään, kädet pystyyn kun kävin kysymässä, miksi tuo Oneplusssan oma lasi ei tunnista sormenjälkeä. Kuulemma tosi huonosti toimivia on näytön läpi toimivat. 7T:ssä toimi aivan loistavasti, jopa kiinan lasit. Nyt tuo lasi on ihan kuppaisen näköinen kun se fonumilla irroittivat, sielläkin molemmat kädet ylös.

tyrvis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
44   0   0
Reaktiopisteet
467
Puhelinmalli
8T
Eipähän tarvitse Elisasta hommailla mitään, kädet pystyyn kun kävin kysymässä, miksi tuo Oneplusssan oma lasi ei tunnista sormenjälkeä. Kuulemma tosi huonosti toimivia on näytön läpi toimivat. 7T:ssä toimi aivan loistavasti, jopa kiinan lasit. Nyt tuo lasi on ihan kuppaisen näköinen kun se fonumilla irroittivat, sielläkin molemmat kädet ylös.
Olisin jo ottanut sen lasikalvon pois ja kokeillut lukijan toimivuutta ihan paljaalla lasilla. - jos ei toimi, puhelimessa on vikaa ja se joutaa huoltoon.

epeli64

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Kyllähän se jotenkin toimii ilman suojalasia, mutta mieluusti tuossa joku suojus saisi olla, mulla kun duunit ei oo konttoripöydän ääressä

Toni Verneri

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Sony Xperia xz premium
Hajalla se puhelin jos ei toimi kunnolla edes ilman suojalasia. Ja lasinkaan kans ei pitäis edes huomata eroa.

epeli64

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Oneplussan huoltokeitaaseen oon ollut yhteydessä, mutta aika tikkuista on siinäkin suunnassa, ei oikein meinaaa vastauksia sieltäkään putoilla, sitä perusjargonia. Kun ei oo heiltä ostettu lasia niin ei oikein voi kommentoida.

maveric

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
135   0   0
Reaktiopisteet
5485
Puhelinmalli
Vaihtuva
Oneplussan huoltokeitaaseen oon ollut yhteydessä, mutta aika tikkuista on siinäkin suunnassa, ei oikein meinaaa vastauksia sieltäkään putoilla, sitä perusjargonia. Kun ei oo heiltä ostettu lasia niin ei oikein voi kommentoida.
Huoltoon vaan, ei se mikään pakko ole heidän lasi olla ja voihan ne sen testata itsekin omalla lasillaan, kun sinne laitat. Mulla ollut 4 kpl 8t ja ei missään ole tuommoista vikaa ollut. On toiminut ilman lasia ja lasin kanssa. Nyt on tässä screenorin lasi ja hyvin toimii nakit sun muut.

tyrvis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
44   0   0
Reaktiopisteet
467
Puhelinmalli
8T
Huoltoon vaan, ei se mikään pakko ole heidän lasi olla ja voihan ne sen testata itsekin omalla lasillaan, kun sinne laitat. Mulla ollut 4 kpl 8t ja ei missään ole tuommoista vikaa ollut. On toiminut ilman lasia ja lasin kanssa. Nyt on tässä screenorin lasi ja hyvin toimii nakit sun muut.
On kyllä kova, kun 8T ollu markkinoilla n. 4kk ja sulla neljäs kappale kierrossa! 😅

epeli64

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
oneplussan headquarterista tuli tieto, jotta oxygen updater ei ole heidän tukemana sovellus :eek:

Top Bottom