Oneplus 8 Pro käyttökokemukset

Hetzer

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
12
Itsellä on Dux Ducis flippikotelo ja ihan ok, ohut sisältäen yhden korttitaskun ja kamera jää kotelon "sisään" eli kotelon takakansi on korkeammalla.
Luuri on pelittänyt varsin hyvin poislukien liukukytkin jolla pelataan ääni-värinä-äänetön välillä, tuo ei aina tunnu olevan oikein mukana mutta toisaalta eipä tuolla ole niin kauheasti onneksi käyttöä kun äänettömän saa päälle alasvetovalikosta.

Andye

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
376
Puhelinmalli
OnePlus3T
Lähti myös tuo ultimate shield tilaukseen. Sen verran ottaa hermoon tämä huonosti toimiva sormenjälkilukija.

lehtipihvi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
75
Puhelinmalli
OnePlus 8 Pro (exät Pixel 3, Pixel 2 XL)
Hidastuneeko puhelin Nova Launcherilla? Ja toimiiko silloin Novaa käyttäessä eleet kappaleen vaihtoon tai vaikka taskulamppuun? Mielenkiinnosta aiheeseen..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Oneplus 8 pro
Itse tilasin suojis panssarilasin näyttöön ja samalla takakameralle suojakalvotukku.fi firmasta.Asennus ilman nesteitä kävi oikeekätisenä kahvia juodessa vasemmalla kädellä hetkessä.Jos ensimmäisen puhelimen tiputuksen ottaa vastaan niin olen tyytyväinen😁....Vähän noi kaarevareunaiset panssarilasit silikoni kuoren kans epäilyttää mutta nyt ainakin liimautu hyvin.Oneplussan oma silikonisuoja käytössä ja jäi 1 mm about pelivaraa.Tarkka asennus niin mahtuu silikoni oleen.Sormenjälki toimii ihan ok.👍

muttoant

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
4
Tuli eilen käytyä Telialta tilattu OnePlus Pro niin tähän oli näköjään liimattu kalvo valmiiksi paikalleen. Käyttää tuota kalvoa sinne asti kun kestää paikallaan ja vaihtaa sitten tuo Ultimate Shieldin UV kalvo. Lisäksi tuli ostettua Dux Ducis flippikotelo ja Oneplussan Bumber Case.

lattiatonttu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
45
Puhelinmalli
iPhone XS Max Gold
Oletan et tää on gboard juttu, mutta saako tuota pientä nuolta huis vit tuolta, koska välillä estää näppäimistön esiintulemisen jäämällä tuohon tekstikenttään "tielle" esim whatsappissa..

Screenshot_20200702-195339.jpg

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5830
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Oletan et tää on gboard juttu, mutta saako tuota pientä nuolta huis vit tuolta, koska välillä estää näppäimistön esiintulemisen jäämällä tuohon tekstikenttään "tielle" esim whatsappissa..

Katso liite 113835
Tuo nuoli että voi näppäimistön piilottaa tulee siksi kun on elenavikointi käytössä.

lattiatonttu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
45
Puhelinmalli
iPhone XS Max Gold
Aevan paska ominaisuus kyllä tämä. Ei ollut aiemmin tuota kyllä mielestäni, tuli viimeisimmän päivityksen mukana. Pitänee kohta palata vanhaan nappisysteemiin, häiritsee sen verta isosti kun aina tökkää tuohon hiton nuoleen.

Hannumoi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
11
Puhelinmalli
One x
Screenorin lasi tipahti ainakin suorilta paikoilleen ilman kuplia. Sandstone kuoren kanssa toimii hyvin, reunoille jää milli pelivaraa..

Toi sormenjäljen ohennettu kohta on kyllä paska kun näkyy läpi häiritsevästi

Edit ja sormenjälki ei toimi ollenkaan. Edes uutta pysty asettamaan

Viimeksi muokattu:

Anademus

Puhelinkokemusseikkailija
Palaute - 100%
24   0   0
Reaktiopisteet
2443
Puhelinmalli
Joku lippulaiva
Aevan paska ominaisuus kyllä tämä. Ei ollut aiemmin tuota kyllä mielestäni, tuli viimeisimmän päivityksen mukana. Pitänee kohta palata vanhaan nappisysteemiin, häiritsee sen verta isosti kun aina tökkää tuohon hiton nuoleen.
Onhan se tuossa vuoden päivät ollut. 🤔 Tämä siis muissakin laitteissa.

KaZa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
40   0   0
Reaktiopisteet
1162
Puhelinmalli
XXX
Ite taas tykkään tuosta ominaisuudesta. Nostaa näppäimistöä hieman ylöspäin ja itsellä silloin juuri virheet vähenee. Toki voi johtua siitä, että olen tottunut iPhonessa tuohon jo usean vuoden ajan.

lehtipihvi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
75
Puhelinmalli
OnePlus 8 Pro (exät Pixel 3, Pixel 2 XL)
Saako tuota NFC:n merkkivaloa oikeassa yläkulmassa (sielä missä akkupalkit yms.) pois näkyvistä, vaikka se onkin päällä?

MGM

???-???? ????????? ??????
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3906
Puhelinmalli
OnePlus 7 pro
Onhan se tuossa vuoden päivät ollut. 🤔 Tämä siis muissakin laitteissa.
Ei mulla ainakaan ole ollut ku vasta jonkun kuukauden verran tossa toi nuoli. Mua ei kyl haittaa. En oo kertaakaan tohon nuoleen osunut.

Anademus

Palaute - 100%
24   0   0
Reaktiopisteet
2443
Puhelinmalli
Joku lippulaiva
Ei mulla ainakaan ole ollut ku vasta jonkun kuukauden verran tossa toi nuoli. Mua ei kyl haittaa. En oo kertaakaan tohon nuoleen osunut.
Tuo tulee muistaakseni kun laittaa eleohjauksen päälle ja kaikilla laitteilla joissa on androidin kymppiversio.

Anademus

Palaute - 100%
24   0   0
Reaktiopisteet
2443
Puhelinmalli
Joku lippulaiva
Aina oon käyttänyt eleohjausta.
Tuo sama nuoli näppäimistön alanurkassa oli Pixel 4:ssä jo julkaisupäivänä ja siitä lähtien ihmiset ovat kirjoittaneet valituksia eri foorumeilla tuosta niin OnePlussan kuin Googlen jne puolella. Itsellä tuo ei jostain syystä vaivaa, ihan hyvä vaan kun saa halutessaan suljettua näppiksen jos haluaa katsoa ruudulta jotain.

Top Bottom