OnePlus 7T Pro käyttökokemukset

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Vaihtelee
Kuten aiemmin mainittua, hieno laite kaikenkaikkiaan, tietty softapuolella on aina kehitysideoita.

Automaattinen kirkkauden säätö on ehkä hiukan liian ärhäkkä, sängyssä illalla lukiessa kun vaihtaa asentoa tms ja puhelin osuu hetken lähempänä yövaloa niin pompahtaa kirkkaus korkeaksi, ja ei mitään kevyttä liukumaa tyyliin 10, 11, 12, 13 ... vaan enemmänkin 11 > 37. Olen iltaisin ottanut automaattisen kirkkauden pois. Saisi mun puolesta muutaman sekunnin hetkelliset kirkkaudenmutokset unohtaa tai kirkkaus nousisi viimeisen 5sec keskiarvon perusteella tms.

Eleet joita voi kirjoittaa kun ruutu on pimeänä on kätevät, itse laitoin "V" taskulampuksi.

mbc280

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
OnePlus 5T ja OnePlus 7T Pro
7T Pro tuli sitten heti hankittua 5T tilalle, eikä todellakaan tarvii katua. Latauspuoli loistava, saa puolessa tunnissa päivän virrat. Kamera loistava kun voi ottaa 4k 60fps videoo ja supermakrolla lähikuvia. 6.6'' näyttö on kiva käytössä. Ainoa miinus minkä käytännössä huomannu tapahtui kun yritti usb-johdolla kiinni pöytäkoneeseen, niin ei meinannut millään tunnistaa puhelinta. Tämä on outoa kun latauksessa yhteys toimii välittömästi samalla piuhalla.

Toinen miinus tietysti hinta. 750€ on paljon rahaa, mutta kyllä sille saa vastinetta. Tallennustila myös kiva, mahtuu tuhansia kuvia talteen. Suosittelen ehdottomasti jos sinulla on parin kolmen vuoden vanha luuri ja haluat päivittää hyvillä ominaisuuksilla olevaan puhelimeen eikä hinta ole este. Tosin saahan onneksi nykyään kolmen vuoden maksuajalla kuten itse tein, (21€/kk).

kkansala

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
nokia N9
Tuli sitten OP3 päivitettyä 7T pro:hon. Vaikuttaa erinomaiselta puhelimelta. Näyttö on erityisen miellyttävä ja nopea muutenkin. Aluksi koko arvelutti, mutta on vain noin puoli cm oli pidempi kuin entinen. On tosin näyttöä koko ala. Kaarevia reunoja ei käytössä paljoa huomaa.

Eremita2

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
27
Puhelinmalli
OnePlus 6
Ainoa miinus minkä käytännössä huomannu tapahtui kun yritti usb-johdolla kiinni pöytäkoneeseen, niin ei meinannut millään tunnistaa puhelinta. Tämä on outoa kun latauksessa yhteys toimii välittömästi samalla piuhalla.
Kai muistit laittaa asetuksista USB OTG:n päälle? Menee pois päältä automaattisesti muistaakseni jos sitä ei käytä 10 minuuttiin.

Tai toinen vaihtoehto joka löytyy ilmoituspaneelista kaapelin ollessa kiinni, oletuksena aina pelkästään latausmoodissa eli data ei kulje silloin.

BorG

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
442
Kuten aiemmin mainittua, hieno laite kaikenkaikkiaan, tietty softapuolella on aina kehitysideoita.

Automaattinen kirkkauden säätö on ehkä hiukan liian ärhäkkä, sängyssä illalla lukiessa kun vaihtaa asentoa tms ja puhelin osuu hetken lähempänä yövaloa niin pompahtaa kirkkaus korkeaksi, ja ei mitään kevyttä liukumaa tyyliin 10, 11, 12, 13 ... vaan enemmänkin 11 > 37. Olen iltaisin ottanut automaattisen kirkkauden pois. Saisi mun puolesta muutaman sekunnin hetkelliset kirkkaudenmutokset unohtaa tai kirkkaus nousisi viimeisen 5sec keskiarvon perusteella tms.

Eleet joita voi kirjoittaa kun ruutu on pimeänä on kätevät, itse laitoin "V" taskulampuksi.
Ilmeisesti softa oppii säätämään näytön kirkkautta, kunhan se säätää itse ensin pari kertaa

nikkepet

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
11
Morjes kaikille. Ovatko muut huomanneet samaa:
Kun puhelin on pikalaturilla(puhelimen mukana). Niin näyttö värisee välillä. Sellaista viivamaista välkyntää kuin muurahaiskeossa väreilisi. Tullut huomattua tuota usein ja aina ollut teholaturi kiinni silloin. Pieni juttu mutta jotenki vähän ahistaa xD

Saattaako olla sattumaa vai johtuuko raudasta kun niin nopiaa virta kiitää?
Ja laturi irti ni saattanut jo hävitä. Eli ei kauaa jää tämä näkyviiin
Ei raaskisi huoltoon laittaa jos softabugi vain
Kiitos muille

mbc280

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
OnePlus 5T ja OnePlus 7T Pro
Kai muistit laittaa asetuksista USB OTG:n päälle? Menee pois päältä automaattisesti muistaakseni jos sitä ei käytä 10 minuuttiin.
Tai toinen vaihtoehto joka löytyy ilmoituspaneelista kaapelin ollessa kiinni, oletuksena aina pelkästään latausmoodissa eli data ei kulje silloin.
Tiedonsiirto päällä mutta mulla ongelma näyttäis olevan pöytäkoneen usb liittimessä kun latauspiuhan tietokoneen puoleista liitintä taivuttaa hieman alas tai ylös niin sillon tunnistaa puhelimen.

En ainakaan itse ole latauksen aikana huomannut mitään väreilyä.

Ai niin. Asetuksissa kohdassa Ääni ja värinä on käännöksessä kirjoitusvirhe. Pitäisi lukee värise kosketettaessa, niin lukee värise ksketettaessa.

steppiliha

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
156
Ilmeisesti softa oppii säätämään näytön kirkkautta, kunhan se säätää itse ensin pari kertaa
Tämä on edelleen vain haave..itellä ainakaan 6 ja 7pro ei oppinut koskaan säätämään, sen mukaan miten olin itse halunnut. Ainoa mahdollisuus tuolle "oppivalle" säädölle tämän valmistajan luureissa on asentaa playstoresta lux.

MrMishok

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
35
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 PRO
Kamerajuttuja. Onko kukaan kiinnittänyt huomiota kuvien keltaiseen sävyyn? Esim. iho näyttää monesti hehkulampun tuomalta sävyltä. Monet kuvat jopa oransseja? Yökuviin tulee myös sellainen ihmeellinen filtteri

nikkepet

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
11
Kai se on luuri huoltoon laitettava. Tosiaan näytössä tämä vain orkkis laturin kanssa. Kokeilin screen recordilla nauhottaa nämä. Mutta tadaa ei näy videossa. Eli pakko olla raudassa vika?

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
6762
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Kai se on luuri huoltoon laitettava. Tosiaan näytössä tämä vain orkkis laturin kanssa. Kokeilin screen recordilla nauhottaa nämä. Mutta tadaa ei näy videossa. Eli pakko olla raudassa vika?
Kyllähän toi äkkiseltään rautavialta kuulostaa.

kkansala

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
nokia N9
Akun kestoon saanut olla tyytyväinen. Normi käytössä kaksi vuorokautta meni. Näyttö päällä 4,5 tuntia. 15% kohdalla virransäästö aktivoitu ja laitoin laturiin.

kkansala

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
nokia N9
Akun kestoon saanut olla tyytyväinen. Normi käytössä kaksi vuorokautta meni. Näyttö päällä 4,5 tuntia. 15% kohdalla virransäästö aktivoitu ja laitoin laturiin. Värinä on selvästi tehokkaampi kuin OP3 joka oli edellinen puhelin.

kkansala

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
nokia N9
Näkeekö askelmittarin historiatietoja mistään?

nikkepet

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
11
Näyttäis aika herkästi ottavan kiiltävä metallirunko kulumaa ja naarmua. Ainakin usbi reiänympäriltä hieman jopa väriä lähtenyt . Eka oneplussa, saattaa toki olla kaikissa sama?

Viimeksi muokattu:

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
164   0   0
Reaktiopisteet
6754
Puhelinmalli
lippulaiva
Sitä se teettää kun reiän ohi sohii... ?

Itsellä ei kyllä aiemmat ole sen kummemmin kärsineet tuollaisesta, mutta minä asettelen aika tarkoin jopa laturin :D

masa9881

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Tuli vähä yllätyksenä ettei tässä ole notification lediä ollenkaan, johon tottunu onplus 6:ssa. Mitä hyviä vaihtoehtoja että näkis viestien tulleen ilman että puhelimen avaa?

Top Bottom