OnePlus 7 Pro käyttökokemukset

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Android Auto löytyy Play-kaupasta omien sovellusten alta, sekä hakemalla sovelluksista. Ilman hakemista ja etsimistä sitä ei löydy esim sovellusvalikosta. Kun asentaa uusimman APK:n, sovellus ilmoittaa että "haluatko ladata päivityksen sovellukseen Android Auto". Ilman päivittämistä tai päivityksen kanssa lopputulos on sama, puhelin ilmoittaa vain latausta kun on kytketty autoon. Kun puhelin on piuhalla kiinni autossa, ja yritän vaihtaa USB:n käyttötilaa, ei valintoja voi tehdä. Näköjään nyt on erikseen sovellus Android Auto for phone screens, no tämänkään kautta mitään ei tapahdu auton näytöllä. Kyse ei ole siitä ettenkö osaisi Android Autoa käyttää, vanhassa S10:ssä sain pelittämään aivan loistavasti ko. sovelluksen.
Itsellä oli ongelmia myös Android Auton kanssa, ei toiminut vaikka Huawei P20 Pron kanssa toimi ongelmitta. Kaikenlaista tuli kokeiltua ja lopuksi oli kiinni USB-kaapelista ja nyt käytän OP:n oman kaapelin kanssa tuota. Parilla muulla kaapelilla vain latasi eikä tehnyt muuta. Autona Kia Optima.

Darkspace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
21
Puhelinmalli
Sony xperia z2--> Lg G3
Iltaa, huomasin että puhelimen oltua hetken aikaa ulkona esim tänään päivällä olin tunnin lasten kans ulkona, niin tää rupee napsumaan kun pikkusen puristaa näyttöö ja takalasia yhteen jokapuolelta. Ja ei mitää pikku napsahtelua. Taitaa olla liimaukset melko huonot? Tämä ilmenee noin 0 asteen huitteilla, sisällä kun o ihan hetken nii ei enää nitise tai natise. Yrittäin häiritsevää 829e puhelimelta! Tuskin ne mitää tälle tekee huollossa? Vai vaihtaiskohan liimat... Ja vielä sudempi tulee tietty. Mua vaan häiritsee tommoset, vanhoilta muovisilta Samsungeilta sitä vielä kesti jotenkin. Saman testasin pakkasessa äsken 10min pidin ja pois, kunnon napsuminen ja natina kun painaa näyttöö ,hetki lämpöön oton jälkee. Ja sit taas ku lämpenee ei napsu. AAMEN onko muilla samanlaista?

Hydrophyte

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1
Android 10 päivityksen myötä Samsung Galaxy Watch ja OP+ 7 Pro vievät molemmat akut tyhjiksi reilun viiden tunnin kuluessa. Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Darkspace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
21
Puhelinmalli
Sony xperia z2--> Lg G3
no näyttö vaihdetaan uuteen kun kävin pitskussa...

P4t1

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
28
Android 10 päivityksen myötä Samsung Galaxy Watch ja OP+ 7 Pro vievät molemmat akut tyhjiksi reilun viiden tunnin kuluessa. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Jep, Gear S3 kello ollut käyttökelvoton viimeiset pari kuukautta koska ei toimi Android 10 kanssa. Tosi kiva tilanne.

Darkspace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
21
Puhelinmalli
Sony xperia z2--> Lg G3
Auttoiko?

Ilmeisesti huonosti liimattu näyttö sattui kohdalle.
Mulla on huomenna aika ennen klo 12, tänää eivät kerinneet kun menee kuulemma 1-2h vaihdossa. inffoilen sitten :)

jak900

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Kyllä täällä ainakin Gear s3 toimii todella hyvin. Olethan vaihtanut kellosta oikean puhelimen?

Weichmann

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
49   0   0
Reaktiopisteet
147
Puhelinmalli
erittäin vaihtuvainen :)
Jep, Gear S3 kello ollut käyttökelvoton viimeiset pari kuukautta koska ei toimi Android 10 kanssa. Tosi kiva tilanne.
Mulla toimii kyllä ihan normaalisti Gear s3 ja Android 10 combo op7 Pro:ssa. Ei mitään ongelmaa.

jak900

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Mitenkäs muilla 7 Pro:n akun kesto? Omassa se on todella surkea, lataus kertoja ehkä noin 4 ja akun kesto vähällä käytöllä, noin tunti nettiä niin akku hyytyy noin 7 tunnin jälkeen. Tausta sovelluksia vähennetty, näytön kirkkautta ja taajuutta vähennetty, verkko kuuluvuus hyvä, wifi pois, jne jne. Vanhalla Samsung S8 mentiin päivä kovallakin käytöllä helposti. Alku ei ainakaan lupaa kovin hyvää..

heiskanenej

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
74
Kuulostaa siltä, että jotain vikaa on joko akussa tai sitten joku sovellus kuluttaa akkua koko ajan. Omassa 7t:ssä SOT voisi olla noin 8 tuntia ennen akun loppumista. Kannattaa kokeilla perinteiset keinot eli uudelleen käynnistys ja asetusten nollaus.

Weichmann

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
49   0   0
Reaktiopisteet
147
Puhelinmalli
erittäin vaihtuvainen :)
Mitenkäs muilla 7 Pro:n akun kesto? Omassa se on todella surkea, lataus kertoja ehkä noin 4 ja akun kesto vähällä käytöllä, noin tunti nettiä niin akku hyytyy noin 7 tunnin jälkeen. Tausta sovelluksia vähennetty, näytön kirkkautta ja taajuutta vähennetty, verkko kuuluvuus hyvä, wifi pois, jne jne. Vanhalla Samsung S8 mentiin päivä kovallakin käytöllä helposti. Alku ei ainakaan lupaa kovin hyvää..
Itsellä Sot siinä 7h luokkaa ennen kun lyö laturiin. Vähän miten tyhjäksi antaa mennä, mutta kevyesti aamusta iltaan. Haiskahtaa todellakin että joku appi syö nyt sinun akun. Ainakin Whatsapp: in uusimmassa versiossa joku bugi mikä ihan uutisoitukkin että syö akun. Itsekin jouduin laittaa wa:n päivityksen jälkeen takas vanhemman version kun alkoi akkua silmissä syödä.

P4t1

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
28
Mulla toimii kyllä ihan normaalisti Gear s3 ja Android 10 combo op7 Pro:ssa. Ei mitään ongelmaa.
Hmm... Kello toimi tosi hienosti ennen kuin päivitin kymppiin. Tämän jälkeen jokaisella betalla ollut samaa, eli Galaxy wearable appi ei toimi ollenkaan, crashaa samantien. Itse kellosta menee akku tyhjäksi tosi äkkiä, on ihan jumissa ja kuumenee.

Kello resetoitu, kaikki appit asennettu uudelleen (cacheja tyhjennellyt ym) ja ongelma pysynyt. Play kaupassa on paljon samoja kokemuksia sekä yhden tähden arvosteluja sampan softalle tullut sen jälkeen kun Android kymppi tuli ulos.

En ole itse 7 Pron tehdasasetuksia palautellut, joten voihan se olla että se auttaisi. En nyt vaan jaksa.

Hydrophyte

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1
Hmm... Kello toimi tosi hienosti ennen kuin päivitin kymppiin. Tämän jälkeen jokaisella betalla ollut samaa, eli Galaxy wearable appi ei toimi ollenkaan, crashaa samantien. Itse kellosta menee akku tyhjäksi tosi äkkiä, on ihan jumissa ja kuumenee.

Kello resetoitu, kaikki appit asennettu uudelleen (cacheja tyhjennellyt ym) ja ongelma pysynyt. Play kaupassa on paljon samoja kokemuksia sekä yhden tähden arvosteluja sampan softalle tullut sen jälkeen kun Android kymppi tuli ulos.

En ole itse 7 Pron tehdasasetuksia palautellut, joten voihan se olla että se auttaisi. En nyt vaan jaksa.

Mulla ihan sama juttu. Wearable kaatuu heti ja akut tyhjenee puhelimesta ja kellosta nopeasti. Typerä käyttää kelloa lentokone tilassa, että voi käyttää edes pelkkänä kellona..

Mumuli

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
38
Puhelinmalli
Vaihtelee
Täällä toimii Galaxy Watch ja Android10 moitteetta. Eilen tuli plugariin päivitys, samoten kun eilen tuli 10.0.2 versio ja kaikki toimii 👌

viljami1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
36
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Täällä toimii Galaxy Watch ja Android10 moitteetta. Eilen tuli plugariin päivitys, samoten kun eilen tuli 10.0.2 versio ja kaikki toimii 👌
Mulle tuli tuo päivitys myös,en vielä asentanut, meinaan ilmoitti että palaa tehdasasetuksiin.Palaako puhelin oikeasti tehdasasetuksiin päivityksen yhteydessä?

Mumuli

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
38
Puhelinmalli
Vaihtelee
Mulle tuli tuo päivitys myös,en vielä asentanut, meinaan ilmoitti että palaa tehdasasetuksiin.Palaako puhelin oikeasti tehdasasetuksiin päivityksen yhteydessä?
Ei ainakaan mulla tehnyt mitään resetointeja. Uppos myös päivityksen aikana .72 twrp ja magisk 20.1

Mumuli

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
38
Puhelinmalli
Vaihtelee
Mulla palautui asennuksen jälkeen puhelin tehdasasetuksiin.
En kyllä tiedä mitä olet puhelimellasi tehnyt, kun en löydä mitään tietoa mistään että päivitys vetäis factoryt resetit. Ei oneplussan omalta foorumilta, eikä myöskään xda:lta.
Edit. ainoa joka tulee edes etäisesti mieleen, että sulla on ollut open beta käytössä joka on ihan eri asia kuin stock. Jos päivittää ristiin, niin silloin aina resetoituu ja on tarkoituskin resetoitua.

Viimeksi muokattu:

Crockett

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
322
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Itsellä beta 5 käytössä ja sot semmosta 4-5h tasoa, joskus 6h mutta se alkaa olla maksimi. Aivan tyhjiin en kyllä juuri koskaan luuria päästä etten aivan tarkkaa lukua osaa loppujen lopuksi heittää.
Tiedä sitten onko joku bitti vinossa vai viekö tuo Android Wear taustalla jotain vaikka itse kelloa en ole viime aikoina kauheasti edes käyttänyt.

Top Bottom