OnePlus 7 Pro käyttökokemukset

Mac

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Oneplus 7 Pro
OP7 Pro nyt käytössä muutaman viikon ja ei voi olla kuin tyytyväinen. Näyttö on upea ja akkukesto mielestäni selkeästi parempi kuin OP6. Miinusta puhelin saa koosta, mielestäni tämä alkaa mennä jo ylärajoilla puhelimen koon suhteen.

Yksi kysymys muille käyttäjille: Minulla on tilit Dansken pankissa ja DB:llä on Danske ID sovellus joka korvaa avainlukulistat. Minulla tuo sovellus kirjaa itsensä noin 10 min jälkeen pihalle, jonka jälkeen se pitää taas aktivoida uudelleen. Onko kyseessä softavika sovelluksessa, vai tulisiko puhelimen jostain asetuksista säätää jotain että tuo sovellus toimisi? Miten muilla OP7 Pro käyttäjillä? Toimiiko tuo Danske ID normaalisti?

NeoAdec

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
OnePlus 6T, LG G3
Omassa OP6T Danske id tekee saman eli poistuu käytöstä tietyn ajan jälkeen.
Toimii hyvin sormenjäljellä

Darkspace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
18
Puhelinmalli
Sony xperia z2--> Lg G3
terve, aattelin vaihtaa vanhan mate 10 pron ehkä tähän, kiinnostais toi akun kesto noin käytännössä,oon kuullu vastaa ja hyväks todettua. Mut mikä on totuus kertokaas mielipiteitänne. ja muita miinuksia mitä on ajankuluessa huomannu. kiitos

-=DmR=-

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
205
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
terve, aattelin vaihtaa vanhan mate 10 pron ehkä tähän, kiinnostais toi akun kesto noin käytännössä,oon kuullu vastaa ja hyväks todettua. Mut mikä on totuus kertokaas mielipiteitänne. ja muita miinuksia mitä on ajankuluessa huomannu. kiitos
Totuus ja mielipide ei mahdu oikein samaan lauseeseen. :) No, mutta oma mielipide on se että hyvin samoilla linjoilla muiden lippulaivojen kanssa akkukesto, riippuu niin kovasti käytöstä.

Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Itsellä ollut muutaman kuukauden käytössä ja akku kestää hyvin sen yhden päivän. Oon aika vahvasti ollut aina iPhonen kannalla ja pari Androidia ollut nyt testissä (edellinen oli Mate 20 Pro) ja jos jonkun Android-puhelimen pitäisin käytössä, niin se olisi tämä OP.

Ainoa miinus jonka olen omassa käytössä huomannut on ollut langattoman latauksen puuttuminen (autossa ja työpöydällä olisi valmiudet tähä, mutta OP 7 Pro sitä ei tue).

Tehot riittää hyvin, näyttö on upea, selfiekamera laadukas ja tyylikäs design.

Acidnator

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
13
Puhelinmalli
OP7 Pro
Akkukesto on nihkeä arvioida toisen puolesta, varmastikin heikompi mitä Matessa mutta vähemmän tarvii kikkailla virransäästöjä pois jotta asiat toimivat. Päivän kestää hyvin ja nopeasti saa lisää.

Huonot asiat mitä vähemmän olen nähnyt mainittavan arvosteluissa:

Etäisyys- ja valoisuusanturit toimii välillä miten sattuu. Näkyy lähinnä näytön automaattisen kirkkaussäädön huonoutena, mitä on muutaman päivityksen verran yritetty korjatakin. Puheluiden aikana ongelmia saada pidettyä näyttö kiinni. Heräilee taskussa paljon, varsinkin jos tuplanapautus on päällä.

Ei yhden käden käytön tilaa.

Laajislinssi ei toimi videossa (ilmeisesti pätsi tulossa).

Darkspace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
18
Puhelinmalli
Sony xperia z2--> Lg G3
Tilaukseen lähti 12/256 nebula blue. Kiitos kommenteista

ptikkala

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Onko muilla ongelmia näytön käännön suhteen? Aivan jörkyttävän hitaasti jos ollenkaan kääntää esim. Vaakatasosta takaisin pystyyn

BorG

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
378
Onko muilla ongelmia näytön käännön suhteen? Aivan jörkyttävän hitaasti jos ollenkaan kääntää esim. Vaakatasosta takaisin pystyyn
Joskus ilmaantunut, mut ei niin usein että olisin huolestunut, ja voi olla että teki vain Operassa. Ei muista, nyt ei ole tehnyt pitkään aikaan.

Kokeille ottaa kääntö pois hetkeksi ja vaikka sammuttaa ihan puhelin hetkeksi. Ehkä auttaa?

Viimeksi muokattu:

Timbe78

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
40
Puhelinmalli
S6/G5
Ei ainakaan minulla ole, sujuvasti kääntyy molempiin suuntiin...

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2176
Puhelinmalli
S10+
Mitä mulla oli muutaman päivän tää 7pro käytössä, niin ei missään muussa puhelimessa oo toiminu niin nopeesti ja sulavasti näytön kääntö, kun tässä.

t_makela

Puhelinaddikti
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
1001
Puhelinmalli
Nexus 6P+Huawei Watch
Mitä mulla oli muutaman päivän tää 7pro käytössä, niin ei missään muussa puhelimessa oo toiminu niin nopeesti ja sulavasti näytön kääntö, kun tässä.
Mulla taas joskus jää kääntämättä ja välillä toimii normaalisti. Ei kauhean usein tapahdu, mutta tarpeeksi usein että ärsyttää. Pari kertaa oli itsestään mennyt näytön kääntö pois päältä drop-down valikosta. Omalla kohdalla isoimmat ja ainoat harmitukset on tuon onscreen nakkiskannerin toiminta sekä tuo näytönkääntö.

Puhis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
0   0   1
Reaktiopisteet
143
Puhelinmalli
Galaxy S10+
Sormenjälkitunnistin toimii omassa todella hyvin 🤯
Kokemusta löytyy mate 20 Pro, P30 ja Samsung S10 vastaavista ja tää pyyhkii muilla lattioita mennen tullen 😀

t_makela

Puhelinaddikti
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
1001
Puhelinmalli
Nexus 6P+Huawei Watch
Sormenjälkitunnistin toimii omassa todella hyvin 🤯
Kokemusta löytyy mate 20 Pro, P30 ja Samsung S10 vastaavista ja tää pyyhkii muilla lattioita mennen tullen 😀
Ehkä pitää syöttää sormet uudestaan...

Exotic

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
20
Puhelinmalli
Oneplus 7 pro
Kerro sit kokemukset kun olet saanut sen, asennus jne. Mietin samaa, mut on niin pirun kallis. Eukolla sama luuri ja pitäisi sit 2 olla...
Nyt on asennettuna whitestone dome. Asennus oli todella helppo mukana tulevien ohjeitten mukaan ja youtube on lisäksi täynnä asennusvideoita. Kalvon istuvuus ja käytettävyys on ihan eri tasolla verrattuna halppis ebay kalvoihin tai ainakin niihin mitä itse kokeilin. Käyttötuntuma aikalailla sama kun paljaalla, ei kerää sormenjälkiä häiritsevästi ja sormenjälki toimii täydellisesti ilman uudelleen asennusta. Suosittelen kyllä suoraan hankkimaan tämän ja unohtamaan halppis kalvojen kanssa pelleilyn vaikka tämä kallis onkin.

jaoler

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
51
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Millonhan toi uus Antero tulee prolle. Ei viittis beetaa asentaa.

Darkspace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
18
Puhelinmalli
Sony xperia z2--> Lg G3
Iltaa, nonni paketti saapu ja otin päivityksen 9.5.11.gm21ba. muuten toiminu ihan hyvin mutta puhelimessa kun on kaijuttimella ja näyttö sammuu nii ei aukee tuplanapautuksella näyttö, virtanapista kyllä aukee jne välillä näyttöö herää yksistää hetkeks ja jos liikuttaa ylös alas saattaa herätä.. mikä avuks? meniköhän joku bitti sekasin

Top Bottom