OnePlus 7 käyttökokemukset

plazma

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2
Mistä olette löytäneet OnePlussan valmistamia suojalaseja?
Onko kukaan kokeillut miten 6T mallin suojalasi sopii?
Elisalla oli kivijalkamyymälässä vain 6T:n lasia. Tuleeko 6T suojalasin mukana asennuskehikko kuten 7:n paketissa?

6

66779

Palaute - 100%
2   0   0
Elisalla oli kivijalkamyymälässä vain 6T:n lasia. Tuleeko 6T suojalasin mukana asennuskehikko kuten 7:n paketissa?
Suojis-suojalasi kannattaa hankkia suojakalvotukun kautta. On edullisempi ja ainakin mitä olen aikaisemmissa malleissa kokeillut niin sopii täydellisesti ja sormenjälkilukijakin toimii. Jos hintaa vertaa..

6

66779

Palaute - 100%
2   0   0
On toi auto-brightness nyt vähän parempi. Ainakin mun asetuksilla aiemmin pimeässä oli turhan kirkas kun kirkkaalla hyvä.
Mä en ainakaan huomannut mitään eroa, yhtä surkea on kun aikasemminkin. Otin sen pois, lähinnä ärsyttävä.

Ensimmäinen naarmu bongattu luurista. Oikee niinku tosi selkeä naarmu. Taitaa olla ennätys. Viikon ollut luuri käytössä.
Ettekö te hanki panssarilaseja näihin? Kyllähän se on ollut jo aika pitkään tiedossa, että noi näytöt ei kestä yhtään mitään ja oli se sitten mikä tahansa gorilla-lasi niin sen naarmun saa siihen näyttöön vaikka pölyhiukkasella, jos sattuu oleen vääräs kohtaa väärään aikaan. Silläpä firmat takoo rahaa, kun näyttöjä vaihdellaan. Ja muovikalvot EI suojaa naarmuilta. Lähinnä vaan vähentää sitä kuinka pahasti näyttö hajoaa, jos tippuu lattialle.

Viimeksi moderaattorin editoima:
6

66779

Palaute - 100%
13   0   0
Tää oli aika mielenkiintoinen väite ?
Voit ihan keskustelua kelaamalla nähä itse että ei ole muillakaan suojannut. Se on pehmeetä muovia, sen läpi menee helposti mikä vaan. Jos jossain, niin taskussa on kaikista todennäköisintä toi naarmuuntuminen. Onneks on noi Dome-lasit tulleet, niillähän ne saa ainakin joidenkin kokemusten mukaan "korjattua".

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
6005
Puhelinmalli
OnePlus 5T
Voit ihan keskustelua kelaamalla nähä itse että ei ole muillakaan suojannut. Se on pehmeetä muovia, sen läpi menee helposti mikä vaan. Jos jossain, niin taskussa on kaikista todennäköisintä toi naarmuuntuminen. Onneks on noi Dome-lasit tulleet, niillähän ne saa ainakin joidenkin kokemusten mukaan "korjattua".
Ehkä ihan pientä dramatisointia nyt havaittavissa ? Kyllä mä tätä(kin) keskustelua oon seurannut eikä tommosta muovikalvon läpi naarmuuntumista oo ainakaan omaan silmään osunut. Ei sen läpi nyt ihan mikä vaan kuitenkaan mene..

6

66779

Palaute - 100%
13   0   0
Ehkä ihan pientä dramatisointia nyt havaittavissa ? Kyllä mä tätä(kin) keskustelua oon seurannut eikä tommosta muovikalvon läpi naarmuuntumista oo ainakaan omaan silmään osunut. Ei sen läpi nyt ihan mikä vaan kuitenkaan mene..
Niin, puhuin erikseen muovista ja sitten täysin ilman suojaa. Ei siitä tosiaan mikä tahansa läpi mene, mutta kyllä se naarmuille menee aika nopsaan pelkällä tehdaskalvolla, kuten olet lukenutkin. Ilman suojaa siihen ei vaadita juuri mitään, että tulee pintanaarmuja. Hius/karva ja kova painallus johonkin suuntaan = naarmu. Niin ne on valmistettukin, jotta menee suojalasit ja vaihtonäytöt kaupaksi. Ei niitä muuten vaan ole kaikki valtuutetut takuukorjausliikkeet valmiiksi pullollaan.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2176
Puhelinmalli
S10+
Ne muovikalvot nimenomaan naarmuuntuu älyttömän helposti ja sen takia ihmiset ei yleensä muovikalvoa halua käyttää. Ei ne hiekan hyväset kumminkaan muovikalvoa läpäise taskussa ollessaan..

KaZa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
36   0   0
Reaktiopisteet
751
Puhelinmalli
XXX
Niin, puhuin erikseen muovista ja sitten täysin ilman suojaa. Ei siitä tosiaan mikä tahansa läpi mene, mutta kyllä se naarmuille menee aika nopsaan pelkällä tehdaskalvolla, kuten olet lukenutkin. Ilman suojaa siihen ei vaadita juuri mitään, että tulee pintanaarmuja. Hius/karva ja kova painallus johonkin suuntaan = naarmu. Niin ne on valmistettukin, jotta menee suojalasit ja vaihtonäytöt kaupaksi. Ei niitä muuten vaan ole kaikki valtuutetut takuukorjausliikkeet valmiiksi pullollaan.
Ei vaan itsellä ole yhdessäkään laitteessa mennyt lasi naarmuille. Toki yksittäisiä himmeitä jälkiä voi olla mutta nykyinen puhelin ollut jo 9 kk ilman mitään näytönsuojaa ja en löydä ainuttakaan jälkeä näytöstä.

3

35736

Palaute - 100%
13   0   0
Mut mikäs siinä, jos on varaa ostella tonnin laite kerran kuussa. :)
Missä tää maksaa tonnin? ? Kuka on sanonut, että ostan uuden puhelimen kerran kuussa? Pidän ihmeenä, että tollanen naarmu on löytänyt tiensä puhelimeen viikossa, mutta en toki mahdottomana. Tietoisesti käytän luuria ilman suojaa. Muutamat naarmut ei mun elämääni onneksi kaada.

Jerhel

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
60
Puhelinmalli
Mate 10 pro
Ei vaan itsellä ole yhdessäkään laitteessa mennyt lasi naarmuille. Toki yksittäisiä himmeitä jälkiä voi olla mutta nykyinen puhelin ollut jo 9 kk ilman mitään näytönsuojaa ja en löydä ainuttakaan jälkeä näytöstä.
Mulla sama 1,5v, naarmuakaan tullu

nninale

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
397
Puhelinmalli
OnePlus 7
Suoraan OnePlus omasta nettikaupasta.

6

66779

Palaute - 0%
0   0   0
Ne muovikalvot nimenomaan naarmuuntuu älyttömän helposti ja sen takia ihmiset ei yleensä muovikalvoa halua käyttää. Ei ne hiekan hyväset kumminkaan muovikalvoa läpäise taskussa ollessaan..
Just niin, mutta niitä on siellä taskussa yleensä valmiiksi. Ei ehkä hiekanjyviä, mutta ei se farkkukangas kyllä ole mikään paras suoja varsinkin kun puhelin hinkkaa sitä vasten aina kun ottaa ja laittaa takas :)

iikkis

VIP jo vuodesta 2018
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
84
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Mulla sama 1,5v, naarmuakaan tullu
sama, kolme edellistä luuria ollu ilman mitään näytönsuojaa eikä yhtään naarmua. Nykyinen on pudonnukin pari kertaa, mutta silti ei mitään. Ja puhelin tosiaan aina taskussa. Nykyisessä 6T:ssä mulla ei oo mitään kortsuakaan puhelimen ympärillä.

Jerhel

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
60
Puhelinmalli
Mate 10 pro
sama, kolme edellistä luuria ollu ilman mitään näytönsuojaa eikä yhtään naarmua. Nykyinen on pudonnukin pari kertaa, mutta silti ei mitään. Ja puhelin tosiaan aina taskussa. Nykyisessä 6T:ssä mulla ei oo mitään kortsuakaan puhelimen ympärillä.
Mulla vaa skini

6

66779

Palaute - 0%
0   0   0
Juupa juu... Ei jaksa leikkiä, mutta kyllähän tämä koskee ihan kaikkia nykyisiä luureja sampasta huaweihin.

Top Bottom