OnePlus 6T käyttökokemukset

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1838
Puhelinmalli
OnePlus 6T

Jerhel

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
60
Puhelinmalli
Mate 10 pro
Iskällä sellanen ongelma tänään whatsapissa että whatsapp ei suostu lataamaan hänelle lähetettyjä kuvia?

Kyseessä op6

- puhelin sammutettu kertaalleen
- sovellus uusimmassa versiossa

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1838
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Maailmanlaajuinen ongelma kaikissa facebookin omistamissa softissa

meridian74

Tunnettu jäsen
Palaute - 75%
3   1   0
Reaktiopisteet
12
Kertokaapa olenko ainoa jolla on tämä ongelma. Olen omistanut 3 One plus 6T puhelinta. Kaikissa sama ongelma. Kun puhuu puhelimessa, vastapuolen ääni ei meinaa kuulua, vaikka äänet täysillä. Ensimmäinen puhelin takuuvaihdettiin, toisesta kaupanpurku. Typeränä menin vielä ajattelemaan, että olen törmännyt johonkin huonoon erään, ja ostin kolmannen. Yllätys yllätys, jälleen sama ongelma. Kolmas puhelin tällä hetkellä One plus centerillä hesassa tutkittavana.
Jotenkin naurattaa, kun varapuhelimena joku vanha Sonyn raato, joka kuuluu täysin normaalisti, ja sama homma Huawei P20 pro:n kohdalla. Onkohan moinen ongelma yleensäkin softapohjainen, vai huono kaiutin? One plussan huolto ei suostu nostamaan äänenvoimakkuuden tasoa, koska se on kuulemma kiellettyä. Todella ärsyttävää.

iikkis

VIP jo vuodesta 2018
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
83
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Kertokaapa olenko ainoa jolla on tämä ongelma. Olen omistanut 3 One plus 6T puhelinta. Kaikissa sama ongelma. Kun puhuu puhelimessa, vastapuolen ääni ei meinaa kuulua, vaikka äänet täysillä. Ensimmäinen puhelin takuuvaihdettiin, toisesta kaupanpurku. Typeränä menin vielä ajattelemaan, että olen törmännyt johonkin huonoon erään, ja ostin kolmannen. Yllätys yllätys, jälleen sama ongelma. Kolmas puhelin tällä hetkellä One plus centerillä hesassa tutkittavana.
Jotenkin naurattaa, kun varapuhelimena joku vanha Sonyn raato, joka kuuluu täysin normaalisti, ja sama homma Huawei P20 pro:n kohdalla. Onkohan moinen ongelma yleensäkin softapohjainen, vai huono kaiutin? One plussan huolto ei suostu nostamaan äänenvoimakkuuden tasoa, koska se on kuulemma kiellettyä. Todella ärsyttävää.
Mulla kuuluu ainakin aivan normaalisti vastapuolen ääni.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1838
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Mulla ainakin kuuluu ihan loistavasti vastapuolen puheet.

meridian74

Tunnettu jäsen
Palaute - 75%
3   1   0
Reaktiopisteet
12
Mulla ainakin kuuluu ihan loistavasti vastapuolen puheet.

Tätä ihmettelenkin suuresti, että tämän ei pitäisi olla mikään tyyppivika. Silti mulla on jo kolmas samanlainen puhelin. Jos esim. olen autossa, niin en pysty edes puhumaan puhelimessa, koska en kuule toista. Ja jos vika olisi kuulossani, niin outoa että tämä tapahtuu ainoastaan 6T puhelimissa.

Ja_Vi

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
241
Puhelinmalli
Oneplus 6T
Ei ollut mitään ongelmia 6t kanssa

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1838
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Tätä ihmettelenkin suuresti, että tämän ei pitäisi olla mikään tyyppivika. Silti mulla on jo kolmas samanlainen puhelin. Jos esim. olen autossa, niin en pysty edes puhumaan puhelimessa, koska en kuule toista. Ja jos vika olisi kuulossani, niin outoa että tämä tapahtuu ainoastaan 6T puhelimissa.
Eikai niin huonoa tuuria voi olla että kaikissa on se kuuloke osa paskana? Mulla oli OP3:ssa ja tilasin kiinasta 2kpl eurolla ja vaihdoin ite ja taas svengaa ku hirvi.

juhaf

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Kaikissa sama ongelma. Kun puhuu puhelimessa, vastapuolen ääni ei meinaa kuulua, vaikka äänet täysillä.
No ei se kuulokeääni kyllä hirmuisen voimakas ole. Tosta kannattais varmaan laittaa OP:llekin palautetta. Voi olla, että on ehkä se euro säästetty huokeammalla kuuloke-elementillä...

Toni Verneri

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Puhelinmalli
Sony Xperia xz premium
Joko porukalle tullu uusi päivitys?

Toni Verneri

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Puhelinmalli
Sony Xperia xz premium
Oliko se joku sivu mistä sen sai asennettua manuaalisesti??

3

35736

Palaute - 0%
0   0   0
Oliko se joku sivu mistä sen sai asennettua manuaalisesti??

Toni Verneri

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Puhelinmalli
Sony Xperia xz premium
Sen verran arvelluttava sovellus että taiampa vain ootella päivitystä?

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
5977
Puhelinmalli
OnePlus 5T

Toni Verneri

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Puhelinmalli
Sony Xperia xz premium
Jaa se oliki tullu päivitys mutta hyvä tietää jatkossa ?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
12
Puhelinmalli
Oneplus
Nyt on puhelin keksinyt jostain haamuherätyksiä. Järjestelmä näyttää tilapalkissa, kellowidgetissä yms. kahta eri herätysaikaa mitä ei ole kellosovelluksessa. Ne näkyy vaikka otan kaikki herätykset pois, tai vaikka poistan koko kellosovelluksen käytöstä. Puhelin ei kuitenkaan oikeasti herätä haamuaikojen mukaan. Itse laitetut herätykset toimii normaalisti, mutta ne taas ei näy tilapalkissa tai lukitusnäytössä jne. Mikähän siellä nyt on solmussa?

Edit: Jahas, Plus Beat -sovellus se oli päivittynyt ja ilmeisesti yrittää taistella virransäästötappajia vastaan esiintymällä herätyskellona.

Viimeksi muokattu:
Top Bottom