Oneplus 6 vai huawei mate 10 pro vai joku edullisempi?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Iphone SE
Tuossa ois vaihtoehdot mistä mietin kumpi kannattaa ennemmin ostaa oneplus vai huawei? Käyttö: some, välillä kuvaaminen ja joskus pelaaminen. Huaweita oon miettiny mutta päivityksiä tuskin tulee? Sitten halvemmassa hintaluokassa ois lg g6 ja sampan S7. Mikä on normaali käytössä sujuvin? Lisätään vielä vaihtoehtoihin samsung s8.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
27   0   0
Reaktiopisteet
9209
Puhelinmalli
OP6
OP6 varmasti sulavin ja eniten taitaa saada päivityksiäkin..

tuurim

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
33
Puhelinmalli
S9 Plus
Tuossa ois vaihtoehdot mistä mietin kumpi kannattaa ennemmin ostaa oneplus vai huawei? Käyttö: some, välillä kuvaaminen ja joskus pelaaminen. Huaweita oon miettiny mutta päivityksiä tuskin tulee? Sitten halvemmassa hintaluokassa ois lg g6 ja sampan S7. Mikä on normaali käytössä sujuvin? Lisätään vielä vaihtoehtoihin samsung s8.
Huihai on ainakin paljon nopeampi ku S8, mutta taitaa OP olla nopein. Kamerat varmaan aika tasaväkisiä.

Tommihg

ViiJaiPii
Palaute - 100%
33   0   1
Reaktiopisteet
2171
Puhelinmalli
Laivalippu
Ei kummassakaan vikaan voi mennä, mutta melkein itse valitsisin Maten. Kolme pääsyytä:

- Stereo kajarit
- Parempi kamera
- Parempi akku

Squit

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
52
Oneplussassa parempi softa ja tehokkaampi. Sitten kaikki muu onkin Matessa parempaa. Stereokajarit, notchiton näyttö, isompi akku, IP-luokitus ja kamera tekisi sen että menisin Matella. Tosin videokuvaaminen taitaa parempaa olla OP:ssa.

Top Bottom