• Palvelimen muutostöiden yhteydessä on palautettu eilisaamuinen varmuuskopio eli sen jälkeiset viestit ovat poistuneet.

Oneplus 6 käyttökokemukset

MGM

dıʌ
Rating - 100%
10   0   0
Reaction score
9,306
Phone model
OnePlus 7
viimeisimmän päivityksen jälkeen volumesäätö käyttäytyy eri tavalla. Siinä on pieni viive ennenkuin se ottaa sen. Mahtaakohan olla ihan tarkoituksella vai bugi? :unsure:

xniko

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
27   0   0
Reaction score
11,174
Phone model
OP6
viimeisimmän päivityksen jälkeen volumesäätö käyttäytyy eri tavalla. Siinä on pieni viive ennenkuin se ottaa sen. Mahtaakohan olla ihan tarkoituksella vai bugi? :unsure:
Jaa kyllä mulla reagoi nappiin ihan niinku ennenkin. Enkä kyllä huomaa viivettä kun edestakas hinkkaa äänessä?

nowaypablo

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
16   0   0
Reaction score
265
Phone model
Oneplus 6t
Huomannut saman hidastelun. Ärsyttävä ominaisuus tuotteessa jonka myynti slogan kuului "The speed you need"

Ongelma ilmenee kun äänenvoimakkuutta nostaa tai laskee pitämällä nappia pohjassa.

MGM

dıʌ
Rating - 100%
10   0   0
Reaction score
9,306
Phone model
OnePlus 7
Jaa kyllä mulla reagoi nappiin ihan niinku ennenkin. Enkä kyllä huomaa viivettä kun edestakas hinkkaa äänessä?
Huomannut saman hidastelun. Ärsyttävä ominaisuus tuotteessa jonka myynti slogan kuului "The speed you need"

Ongelma ilmenee kun äänenvoimakkuutta nostaa tai laskee pitämällä nappia pohjassa.
Juu nimenomaan siis, kun painaa pohjassa. Muuten ei.

allukai

Jäsen ku jäsen
Rating - 100%
13   0   0
Reaction score
5,330
Phone model
OnePlus 5T
Sama "ominaisuus" on myös omassa 5T:ssä OB23:lla. En oo varma onko ollut aiemmin, mutta vasta viime aikoina kiinnittänyt tohon huomiota. Kieltämättä vähän häiritsevää.

CactusWiZaRd

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
3   0   0
Reaction score
10
Phone model
OnePlus 6 256gt
Mä olen ihmetellyt että miksi OP:n on pitänyt mahdollistaa eri käyttäjäprofiilien lisääminen yhteen puhelimeen, jos A) kahdelle sim-kortille laitetut eri soittoäänet eivät toisessa profiilissa toimi (esimerkiksi työliittymään soitettaessa soi siviililiittymän soittoääni, jonka olen laittanut pääkäyttäjällä), ja B) tekstiviesteistä ei tule ilmoituksia paitsi sitten kun vaihdat pääkäyttäjälle. Ilmoitusasetukset olen katsonut lävitse, eikä niistä ole apua vaikka miten päin vekslaa. Onko tähän olemassa jotain apuja muuten kuin "ala käyttämään suosiolla toista puhelinta"?

tonza95

Aktiivinen jäsen
Rating - 100%
1   0   0
Reaction score
0
Phone model
samsung s4
Mitenkä tuon akuntilan saa näkymään prosentteina tuonne yläkulmaan?

Elmu01

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
109
Phone model
OnePlus 6
Tässä kuukauden sisään käyny 2 kertaa sillain, että puhelin vaan jäätyy täydellisesti ja pitää käynnistää uudelleen. Kun laite on käynnistynyt uuelleen niin oho...kaikki asetukset on palautunu oletukselle:D Teema, näyttökoko, gesturet>näppäimiks, äänet ymsyms.
Hieman ihmeellistä tällänen?

Crockett

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
6   0   0
Reaction score
308
Phone model
OnePlus 7 Pro
Tässä kuukauden sisään käyny 2 kertaa sillain, että puhelin vaan jäätyy täydellisesti ja pitää käynnistää uudelleen. Kun laite on käynnistynyt uuelleen niin oho...kaikki asetukset on palautunu oletukselle:D Teema, näyttökoko, gesturet>näppäimiks, äänet ymsyms.
Hieman ihmeellistä tällänen?
Käytät varmaan betaa?

Crockett

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
6   0   0
Reaction score
308
Phone model
OnePlus 7 Pro
Niin itelläkin ollut jo yli puoli vuotta. Ei ole kyllä mitään tuollaista käynyt, ylipäänsä melkoisen bugivapaata ollut.

DjABu

Vapaa-ajan ruhtinas
Rating - 100%
3   0   0
Reaction score
345
Phone model
OnePlus 6
Lol! Tämä puhelin nauraa mulle kun mulla on 100 välilehteä ??
Välilehtien numeron kohdalla on ":D" ??

Nahkatukka

* V I P *
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
1,568
Phone model
OnePlus 6T
Lol! Tämä puhelin nauraa mulle kun mulla on 100 välilehteä ??
Välilehtien numeron kohdalla on ":D" ??
Miksi noin monta välilehteä? Eihän noissa pysy enää kartalla että missä välilehdessä oli mitäkin :)

MGM

dıʌ
Rating - 100%
10   0   0
Reaction score
9,306
Phone model
OnePlus 7
Mulla ei oo ikinä ollut varmaan ees kymmentä yhtä aikaa auki. Mua häiritsee, jos niitä on turhaan siellä taustalla joilla en tee enää mitään. ?

Nahkatukka

* V I P *
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
1,568
Phone model
OnePlus 6T
Itse suljen myös välilehden aina kun poistun siitä.

Jop-1

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
1
Phone model
Nokia N80 Dna
Olen huomannut nyt viimeisimmän päivityksen jälkeen sellaisen ongelman, että puhelimen herättäminen virtanäppäimestä saa noin joka toisella kerralla puhelimen näytön väriavaruuden olemaan huomattavasti haaleampi kuin mitä sen kuuluisi olla. Puhelimen näytön kiinni käyttäminen korjaa asian. Oletteko muut törmänneet samaan? Vika vai ominaisuus?

creepy

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
7
Olen ollut ihan tyytyväinen tähän nyt parin viikon kokemuksella. Tulee vain otettua vahingossa monta screenshottia päivässä.. power+volume down

• Wow
Reactions: MGM
Top Bottom