Oneplus 5T/6 vai Asus Zenfone 5z?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja HighFlyer, 5/7/18.

Katso käyttäjittäin: Katso käyttäjittäin
  1. H

HighFlyer Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    OP6
    Reilut pari vuotta hyvin palvellut Motorolassa on alkanut esiintymään sellaisia oireita ja tullut ulkoisia ruhjeita, että tässä jossain vaiheessa olisi uuden kapulan hankinta edessä.

Tähän asti olen hommannut yleensä halvemman tai keskiluokan puhelimia, joissa sitten tosiaan tehot ovat välillä omassa käytössä tuntuneet kuitenkin loppuvan kesken, vaikka aluksi niiden on ajattelut riittävän. Sen vuoksi tällä kertaa ajattelin oikeasti tehokkaampaa luuria hommata.

Lähinnä olen pyöritellyt Oneplus 5T:n ja 6:n välillä. Käytettynä sen hommaan joka tapauksessa, kun niitä näyttää jo melko edullisesti saavan tältäkin palstalta. Nyt vain sitten täytyisi päättää, että kumpi olisi parempi.

Onko mitään järkeä lähteä hommaamaan 5T:tä, kun hintaerot käytetyn 5T:n ja 6:n välillä ovat parhaimmillaan vain muutamia kymppejä. Tuo 6:n lasisuus käytössä itseäni hieman epäilyttää, vaikkakin omaan silmääni ulkoisesti se näistä kahdesta tyylikkäämpi laite onkin. Käyttökokeumuksia olen lueskellutkin molemmista, mutta mielipiteitä voisi esittää tähänkin ketjuun.

Kolmantena vaihtoehtona mietin Asuksen tulevaa Zenfone 5z:taa. Näyttäisi myös pätevältä ja ulkoisesti siistiltä laitteelta, mutta tarjoaako se sitten mitään sellaista erityistä Oneplussiin nähden, että olisi syytä jäädä odottamaan?

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 Supermoderaattori

Palaute - 100%
    62   0   0

Tykkäykset:
    11625
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    5t kannattaa unohtaa
    Asuksessa todennäköisesti parempi kamera kuin Oneplussassa

Jaa tämä viestiketju