1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostetaan Oneplus 2 Tavaroita

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja Pätkis, 4/4/16.

1. Pätkis

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Ostetaan oneplus 2:seen ainakin suojakalvo (lasinen), Kevlar takakuori muitakin saa ehdottaa ja adapteri usb c-micro-usb.
    Kaikkea saa tarjota!

2. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    77
    Puhelinmalli:
    One+2 ja Nexus 4
    Laitoin oneplussan oman kalvon ja olen siihen todella tyytyväinen. Suosittelen. Ei halpahalpa, mutta hyvä.
    Tilasin myös ton kevlarin, mutta myin pois ennen kuin ehdin laittamaan paikoilleen. Diztronicin suoja on minulle riittänyt. Usb-c kaman kanssa olisinkin tarkempi. Niin kauan kuin käytät pelkästään oneplussassa lähes kaikki käy. Se usb liitin on oikeesti usb2 joka on vain usb-c:n näköinen. Mutta jos niitä johtoja ja adpereita meinaa käyttää oikean usb-c:n kanssa, kannattaa ostaa vain testattuja oikein toimiviksi todettuja.

3. Pätkis

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Enemmänki haen vaa sitä adapterii en niinkää piuhoja koska niis riskinsä ja tiiä sen :) ite en vaa jaksais tilaa oneplussalta ni aattelin jos jollain lojuis ylimääräsenä tavaroita :p

4. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    77
    Puhelinmalli:
    One+2 ja Nexus 4
    Olen kyllä ymmärtänyt niin, että adaptereissa on sama ongelma kuin johdoissa.
    Itse tilasin AliExpressiltä xiaomin adaptereita pussillisen. Tuskin ovat oikeanlaisia, mutta saapahan ladattua luuria vanhoilla micro-usb laturilla. Kolmisen viikkoa kesti toimitus.

5. Pätkis

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Löytyykö tosta pussillisesta yhtä adapteria tähän suuntaa ? :p

Naksnaks tykkää tästä.
  6. Naksnaks

Naksnaks Punainen komentaja

Tykkäykset:
    276
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P | Pebble Time
    Minäki tarviisin ton adapterin, vink vink ;)

Tagit:

Jaa tämä viestiketju