1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

OneNote WP ja iPhone puhelimien välillä

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja ddude, 10/9/12.

1. ddude

Tykkäykset:
    8
    Osaisikos joku neuvoa:
    Mulla on WP luurilla tehty onenote muistiinpano jonka olen jakanut kolmen eri käyttäjän kanssa.
    Yhden WP ja kahden iPhone käyttäjän kanssa.

WP:n kanssa ei ongelmaa mutta noiden iluurien kanssa ei saada toimimaan.
    Noihin on ladattu sekä onenote että skydrive sovellukset, kummassa se pitäisi näkyä (itse ihan pihalla tuosta iphonesta...)

Toi muistilappu näkyy kyllä iphonessa mutta se ei "aukea"? Siis sijaintina näkyy asiakirjat kansio mutta mitään ei tapahdu vaikka sitä napauttaa.

Onko joku saanut tuon toimimaan?

2. ddude

Tykkäykset:
    8
    OneNote hylätty

Tappelin pari päivää tuon onenoten kanssa ja pakko oli nostaa kädet pystyyn en saanut toimimaan.
    Tiedä sitten oliko vika sovelluksessa vai käyttäjissä.

No nyt mennään evernotella, siinä saadaan jo muistilappu jo tehtyä ja jaettuakin, mutta muokkaamaan eivät pääse muut kuin
    muistilapun perustaja.

Ideoita tähän kenelläkään???

3. ddude

Tykkäykset:
    8
    Evernote Premium

Jaahas... tuo muokkaus mahdollisuus onkin vain premiumissa.

Olisiko jollain ehdottaa muuta sovellusta joka siis toimisi WP ja iOs alustoilla.
    Eikä tarvitsisi olla minkään muun jakoa kuin muistikirjan mutta kaikilla pitäisi olla mahdollisuus muokata sitä.

4. ddude

Tykkäykset:
    8
    Tää nyt ollut tällästä yksinpuhelua mutta päivitetään nyt tännekin että sain toimimaan sittenkin onenoten, vaati iphoneen skydriven uudelleenasennuksen.

Jaa tämä viestiketju