1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

One touch access lakkasi toimimasta - ratkaisu

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Fisu-, 10/8/08.

1. Fisu-

Tykkäykset:
    0
    Kirjoitan tämän nyt sen takia kun en itse täältä apua asiaan löytänyt. Tai löytyi yksi thread jossa oli aika tuoreeltaan tuo linkki, mutta en sitä löytänyt kuin vasta nytten jälkikäteen.

Minulla lakkasi One Touch Access toimimasta. Kone oli aikaisemmin mennyt suosiolla nettiin kännykän läpi, mutta dial-up lakkasi toimimasta. Tuli vaan kaikenlaisia erroreita kuten failed to establish a network connection ja Error 720. PPP kättelyä valitteli. Tuota samaa vikaa löytyi vaikka keltä, mutta ei ratkaisua. Googlettaminen oli tuskaa kännykällä (N78), mutta sitten tarttui tällainen linkki

http://forums.lenovo.com/lnv/board/message?board.id=Special_Interest_Windows&thread.id=398

Toimii niin läppäreillä ku pöytäkoneilla. Itselläni ratkaisi juuri pöytämallisesta ongelman. Tuota ennen olin asennellut uudestaan pc suitea, koittanut ilman sitä ja vaikka mitä poppaskonsteja, usb portin vaihtoa ja com portin vaihtoa, modeemien asennusten virittelyä, mutta tuo tepsi kerralla.

Toivottavasti joku jolla on sama ongelma saa tuosta avun. Ja tuon linkin voisi kyllä johonkin stickeriin laittaa tai muuhun vastaavaan.

Jaa tämä viestiketju