1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

One Touch Access ja E90 (kaapeliyhteys ongelma)

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Athlooni, 13/3/09.

1. Athlooni

Tykkäykset:
    0
    Onko kenelläkään mitään kokemusta tuosta One Touch Accessin toimimattomuudesta E90:n kanssa? Bluetoothin ja One Touch Accessin kanssa tuntuu monilla olevan ongelmia, mutta minulla tämä ongelma on kaapeliyhteyden kanssa. Bluetooth mahdollisuutta minulla ei edes ole joten en voi testata toimisiko tuo sillä.

Varsinaisestihan ongelma ei ole tuossa puhelimessa vaan PC Suite kettuilee.
    PC Suiten muut toiminnot toimivat ihan hienosti ilman mitään ongelmia joten kaapelissakaan se vika ei oikein voi olla.

Tilanne on tämä:
    Aluksi One Touch Access toimi ihan hienosti koneellani, sitten se lopetti yht'äkkiä toimintansa kuin seinään. Ensimmäiseksi tietenkin testasin poistaa PC Suiten ja asennella sen uudelleen. Ei auttanut.

Olen testannut kahta eri konetta ja kummassakin CD:llä tullutta vanhaa PC Suitea sekä uudempia PC Suiteja. Ei mitään vaikutusta.

Uusi PC Suite ei ilmoita mitään virhettä One Touch Accessia käynnistettäessä vaan antaa sen edistymispalkin kulua loppuun ja sanoo "Yhteys katkaistu".

Vanhempi PC Suite sanoo, että modeemia ei löydy vaikka Windowsin Ohjauspaneelin Puhelin & Modeemi kohdassa E90 kyllä näkyy ja sinne ilmestyy myös uusi jos sen edellisen sieltä poistaa.

Mitään ratkaisua tähän ongelmaan tiedossa kellään?

Käyttöjärjestelmänä Windows XP Professional x64 Edition jos sillä jotakin merkitystä asian kannalta on.

Jaa tämä viestiketju