1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

On se mukavaa kun ei saa yhteyttä :/

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja JacKal, 27/4/05.

1. JacKal

Tykkäykset:
    0
    Elikkä ongelmana on seuraava, olen tehnyt tilauksen kioskista 12.4 ja sieltä ei ole saapunut kuin tilausvahvistus.

Olen lähettänyt sinne muutaman sähköpostin, mutta kumpaankaan ei olla vielä toistaiseksi vastattu mitään. Olen myös yrittänyt soittaa ja vastaan tulee iloinen puhelinvastaaja.

2. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Sähköpostiosoitteessasi on varmaan jotain ongelmaa kun ei ole tullut perille, postin lähetystunnuksen olen lähettänyt 13.4 - laitan sen nyt tekstiviestillä tulemaan.

3. JacKal

Tykkäykset:
    0
    jep, koodi tuli

Kävin kyselemässä paketin kohtalosta postista ja selvisi että posti on hukannut paketin. Laitan privaviestinä sinulle vielä jotain kun en luota enään siihen että sähköpostini toimisi.

4. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Hyvä se on heti myyjää alkaa haukkuun kun oma sähköposti ei toimi, vähän rajaa!

5. JacKal

Tykkäykset:
    0
    Ilmaisin näköjään itseni tuossa edellisessä viestissä väärin tai sitten jossain muualla on vikaa, koska en mielestäni haukkunut myyjää vaan ilmoitin ilmenneestä ongelmasta (myönnän toki että otsikko on hieman provosoiva.)

Uskon 100%, että sähköpostini toimii, mutta lähettämäni viestit eivät pääse perille minulle tuntemattamosta syytä, kenties myyjän virustutka/spämmi filtteri ei pidä minun hotmail tunnuksestani ja plokkaa tai jopa poistaa ne suoraa kuka tietää, mutta fakta oli että lähetin postia ja se ei mennyt perille, tästä johtuen en enään voi käyttää kyseistä tapaa ottaa yhteyttä myyjään.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Sähköposti yleisellä tasolla ei ole luotettava sellaisenaan, sinun tapauksessa ongelman syy voi olla melkein missä vain, hotmail ei ole niitä parhaita tapoja hoitaa sähköpostia.

Kuitenkin olit ilmeisesti yrittänyt tavoittaa liikettä puhelimitse, joten et ollut pelkästään emailin varaan jäänyt, ja kivana lisänä vielä tuo postin sinänsä harvinainen kämmi.

7. Esa Isopahkala

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Olen huomannut silloin tällöin ongelmia hotmail- ja luukku-sähköpostien kanssa eli viesti niihin menee perille kohtuuttoman hitaasti tai ei ollenkaan. Tulee siis joskus kyselyjä kun tilausvahvistusta tai lähetystunnusta ei ole tullut perille.

Tässä tapauksessa olen saanut asiakkaan emailit, mutta hän ei ole saanut minun lähettämiä. Minulla ei ole käytössä sellaista spammi/virustutkaa, joka heittäisi osan oikeista viesteistä roskiin.

8. Esa Isopahkala

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Tähän mennessä kaikki tilapäisesti postin hukkaamat paketit ovat lopulta löytyneet. Nyt asiakkalle lähti uusi paketti matkaan ja postille selvityspyyntö kadonneesta paketista.

Jaa tämä viestiketju