1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Omituinen vika nokian 3250:ssa.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja hyperchondriac, 31/7/06.

1. hyperchondriac

Tykkäykset:
    0
    Ostin tänään tuon nokian 3250:n ja huomasin siinä pienen "vian". Pyörivän alaosan oikealla puolella oleva muovinen läppä heiluu hieman. Ensimmäisenä heräsi epäilys, josko läpän alla olisi jokin liitin tai vastaava, mutten kyllä viitsisi uutta puhelinta hajottaakaan tuota läppää kiskaisemalla.. Eli onko tuon läpän alla mitään liitintä vai pitääkö minun käydä tässä lähipäivinä murisemassa kännykkäkaupassa...
    Tosiaan tuo heiluminen ei ole mitään isoa liikettä mutta pelkään, että jos sitä jatkuu pidemmän aikaa, jotain voi hajota kännykän kuorista..

Vielä lähikuva tuosta kohdasta.

2. foba

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N8
    Tietääkseni siellä ei ole mitään liitintä, sillä puhelimen pop-portti+laturi kolo löytyy sivulta ja muistikorttipaikka pohjasta (enkä muita liitäntöjä keksi).

Täysin varma en ole, sillä puhelinta en omista.

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Kannattaahan se kysyä jos ei siitä vaivaa ole. On sielä aina jotain sen verran tärkeää alla ettei se hyvksi ole ainakaan. Nyt en saa päähän mitä tossa muuten on, (kellokin on kohta kolme...) hmmm.. mutta jos se menee takuuseen, huudata ihmeessä. :)

4. hyperchondriac

Tykkäykset:
    0
    Ja huomasin vielä, että toisella puolella, kameran ymparillä oleva samantyylinen läppä heiluu kans.. Että taitaa tämä puhelin huoltoon lähteä :/

5. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    omassa yksilössä samat "ominaisuudet". toki, onhan 3xxx-sarja halpissarja, ns. teinisarja

6. hyperchondriac

Tykkäykset:
    0
    Halpissarjaa se ei mun kukkarolle ollut =)
    Toivottavasti vaihtas puhelimen kiltisti toiseen..

7. T€P€

Tykkäykset:
    0
    Juu sama juttu mulla mutta vaan toisella puolella. Eise nyt niin hirveästi haittaa. Ainoo mikä haittaa on kiiltävät kuoret ku sormejäljet näkyy nii helvtt hyvi :p

8. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Joo mulla oli kans sama juttu mutta uudessa versiossa ei sitä ongelmaa ole... Ei sitä kannata takuussa vaihtaa jos haluaa pitää jotain vara pihelinta 3viikkoo koska se ei mitään vakavaa ole. Ja ne läpät ei ole muovia vaan metallia...

Jaa tämä viestiketju