1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Omistuspohjan muutos:A novo service--) Powermill

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Anonymous, 12/12/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    A Novo servicen huoltopaikka on sitten nykyään Powermill nimeltään,kun tiedustelun kautta yritätte ottaa yhteyttä.Sama paikka kuitenkin Pitäjänmäellä(Mäkitorpasta 50metriä) puhelin 0201242200

2. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Jep ja täytyy vain toivoa, ettei A Novon tapa hoitaa asioita ole fuusion (tai yritysoston, oli mikä hyvänsä) myötä siirtynyt Powermilliin, joka on aiemmin hoitanut hommansa melko kiitettävästi. A Novosta nyt ei sitten olekaan mitään hyvää sanottavaa.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    mä olen ollut a novoon tyytyväinen siihen saakka,kunnes jäivät pask*n puhumisesta kiinni.Vein 9210n huoltoon ,kun olivat vielä Vantaalla.Puhelin seilas väliä Salo /Tampere/Helsinki 5 viikkoa.Soitin monta kertaa asiasta Salon tehtaan huollosta vastaavalle nokkamiehelle.A novosta valehdeltiin,ettei swapata koneita enään,vaan se tapahtuu Salon päässä.No kuitenkin a novolla oli swappi laitteita ja Nokian päästä tuli käsky vaihtaa ja ihmettelivät myös,että miksi näin sanoivat mulle,etteivät swappaa.Valehtelivat päin naamaa ja luotto meni saman tien.Anglo Service on mun paikka nykyään ja homma toimii.
    Toisaalta A novossa ei vastata edes puhelimiin huollon päässä.Keskus sanoo,että ovat niin ylityöllistettyjä.Eli helpompi ratkaisu varmaan ajaa kaupungin toiselta laidalta huolloista kyselemään;)

4. jason

Tykkäykset:
    0
    powermillistä ainakin kannettavien tietokoneiden osalta pelkkiä huonoja kokemuksia..

5. jore

Tykkäykset:
    0
    Itse käväsin viikolla updaitaa 9210i:n softat kyseisessä paikassa ja kovasti olivat ottamassa 30€ hommasta. Mutta kieltäydyin kunniasta maksaa latiakaan moisesta operaatiosta ja pari puhelua myöhemmin sain Commariin uuden softan ilmatteeks. Ihan jees toimintaa.

-JoRe

6. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Omat kokemukset Anovosta on ihan hyviä. Palvelu nyt ei ollu kovin nopeaa, 2-3vko meni S300:n huollossa kun halusin uuden kannen, sanoivat kyllä että osia vaikeesti saatavilla, kun puhelin oli juuri tullut markkinoille Suomeen ja Saksasta piti tilailla osia.

Asiakaspalvelu on ollut kiitettävää luokkaa, niin puhelimitse kuin mailillakin. Vaikka tuo huolto on suht hidasta (osasyynä varmaan, että ainut Samsungin huoltopiste ja onko ainut Motonkin?), mutta ainakin ammattitaitoista. Ehjänä puhelimet palauttavat.

Jaa tämä viestiketju