1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Omat kuvat 3510i:hin???

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja energo, 27/12/02.

1. energo

Tykkäykset:
    0
    Tein tossa just photoshopilla hienon kuvan tohon mun kännyn kokoihin. Kun yritän aivan suoralla osoitteella sitä sivuiltani hakea niin se sanoo että Sivua ei löydy. Olen kokeillut jpegillä ja bmp:llä. Paljo toi mun kännyn resoluution on? (pixels/cm)

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Sen resoluutio on 96x65 pikseliä. Minä teen aina jpg muotoon kuvan ja uppaan sen jippiin photo palveluun. Sitten kirjoitan luurilla tarkan osoitteen ja se hakee kuvan.

3. energo

Tykkäykset:
    0
    Joo'o

Joo nyt kyllä toimii. Mulla ei ollu sivuilla indeksii joten kolumbus ei ollu kai jotenki aktivoinu niitä...ja tais sen lisäks viäl osoteki olla hiukan väärä...;D

4. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    miksi jotkut kuvat on tarkempia,ja jotkut.....tarkemmin:tahtoisin vain sellaisia tarkkoja kuvia ja en tiedä mitä minun pitää katsoa näissä alkuperäsis "isois kuvis"....

en ole tyytyväinen ainakaan vielä tähän kuvan laatuun,vai saakohan sitä paremmaksi,ei taida toi 3510i näyttö olla mitään kovin huippulaatua,vai?tai sit se vaan on johtunu noista kuvist,toivottavasti:\

5. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei tuo näyttö sovi oikein kuvien katseluun. Johtuu resoluutiosta. Ei ole kovin tarkka, mutta paremmin tolla katsoo kuvia kuin 5310:lla, koitin kerran siihen mms-viestin lähettää ja jos en olisi tiennyt mitä kuva esittää niin apua... :eek:)

6. energo

Tykkäykset:
    0
    No haloo

No mutta 3510i:in vahvuus on hinta...ei tohon hintaan mitään tietokoneen tarkkuuksia saa. Mutta mistä tietää mitkä värit näkyy tossa? Oon ottanu netistä kuvia ja muokannu photoshopilla niistä oikeenkokosia, mutta värit menee välillää päin per****ä.

7. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    pitää ilmeisesti yhtyä tähän energon puheeseen,halpahan tämä on tähän kaikkeen nähtynä mitä saapi....

onneks kaverit on edes kateellisia ja ihmeissään,itse en ole tyytyväinen juuri tähän kuvalaatuun,kyllä se just ja just menee

8. energo

Tykkäykset:
    0
    Joo

Niin on munki kaverit...Kaikki rupes palvomaan mua:D tai no ainakin myonsi olevansa hel***in kateellisia. HAHAHHAHAHAHAHaaaaa

9. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    pitäsköhän hommata kaapeli tohon kännyn ja tietsikan väliin,eikös se jotain 20e maksaa

10. energo

Tykkäykset:
    0
    Ite

Ite lataan ne vaan omille nettisivuille ja laitan kuvan tarkan osoitteen kännyyn ja selaan ja kuva on kännyssä. Kaapelia oon harkinnu, mutta en osaa päättää ja tähän kännyyn ei kai vielä oo oikeen softaa.

11. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    olispa hyvä tietää sun kotisivus,tai mistä sait palvelimen sille ja miten känny näyttää ne sivut??vai mitä?*ei tiedä*

12. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    vai käytät sä kuvissa sitä jippiin photo palveluu

13. energo

Tykkäykset:
    0
    Kotisivut

Ne on vaan tavalliset Kolumbuksen kotisivut ja ei se niitä sivuja näytä. Mulla on siel vaan tyhjä indeksi ja kuvatiedosto. Kokeile tätä kuvaa...Käytän kuvilla aina samaa nimeä jottei kirjanmerkkiä tarvii vaihtaa. Tällä hetkellä siellä on biohazard-merkki. http://www.kolumbus.fi/olli.larkio/Flare.jpg
    HUOM! Sivut eivät ole minun nimellä ja muista tuo yksi iso kirjain.
    EDIT: Muista että käyt siellä tietenkin sun kännyllä ja se on tarkoitettu 3510i:n kokoihin.

14. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    joo kiitti:),on muuten hieno kuva

15. Otus

Tykkäykset:
    0
    Joku uusi malli?

Siisti kuva :). Kännykkähän tukee vain (laita sana vain lainausmerkkeihin jos haluat) 4096 väriä, eli paletin pitää olla sen mukainen. Varmaan se kännykkä sitten muuttelee niitä värejä lähimmäksi jonka näyttö näyttää ja... No, siitä ei kyllä tule hyvää jälkeä.

16. energo

Tykkäykset:
    0
    kiitos kiitos...taiteilija elää kiitoksilla. (kopioin kuvan sivuilta ja laitoin valoa sekä koko vaihtui)

17. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    mikäs on mielestänne paras peli,3510i?

18. energo

Tykkäykset:
    0
    Mutta mistä tietää mitkä ne värit...saako jostain ladattua jotain paletteja?

19. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllähän noita taustakuvia on, mutta itse teen juuri wappiin 3510i taustakuvagalleriaa :) Laittelen illalla osotetta kehiin, jos kiinnostaa. Kerrankin on sellainen päivä, jolloin saa tehdä mitä huvittaa.

20. Otus

Tykkäykset:
    0
    Sitä minäkin tässä juuri mietin... Mitä värejä se sitten tukee? Tähän tarvitaan kyllä joku Tosi Guru :)

Jaa tämä viestiketju