1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Oman taustakuvan lataaminen?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kotikisu, 22/5/03.

1. Kotikisu

Tykkäykset:
    0
    Okei, älkää nyt naurako mua pihalle, koska olen näissä hommissa vielä ihan untuvikko... (sain puhelimen vasta tänään)

Tilanne on siis tämä: mulla on Nokian 6610 ja tarkoitus olisi saada taustakuvaksi omasta kuvasta tehty kuva, jonka tein Buumissa. Olen nyt tilannut sen kuvan puhelimeeni ja sen "linkki" näkyy palveluviesteissä. Pääsen siihen asti, jossa painan "Lataa"-painiketta ja näytölle ilmestyy teksti "Kiitos tilauksestasi..." ja sitten se jää jumittamaan siihen. Pitäisikö siinä siis painaa jotain vai odotanko hamaan loppuun asti, kunnes jotain tapahtuu? (Voi tosin olla, että istun siinä odottamassa viel ens vuostuhannellakin...)

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Onko wap/mms -asetukset kunnossa (mikäli toimii jommalla kummalla niistä)?

Tutustu myös http://tampere.as/logo, jos siitä olisi apua taustakuvien kanssa.

3. Kotikisu

Tykkäykset:
    0
    Kunnossa

Kyllä mä ainakin pääsen selaamaan wap-sivuja, joten asetusten pitäisi kai olla kunnossa..?

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Re: Kunnossa

Siltä näyttää sitten. Onko se palveluviesti sitten MMS -viesti? Onko ne asetukset kunnossa?

No joka tapauksessa, jollet ole jo sitä tehnyt, voisi kannattaa tutustua tuohon yllä mainitsemaani palveluun.

5. Kotikisu

Tykkäykset:
    0
    Kävin nyt tutustumassa mainitsemaasi palveluun, mutta en löytänyt sieltä omaa puhelinmalliani (6610). Voinko siis tilata jonkun toisen puhelinmallin kuvan? Se ei vaan luultavastikaan sovi puhelimen näyttöön kunnolla...?

6. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    7210:in kuvat käyvät 6610:iin.

Ja tuoltakin löytyy hyvälle sivulle osoite: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=12279

7. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Jep, tuota en hoksannut sanoa, kun en käynyt itse ensin, vaan vasta myöhemmin, katsomassa, että lukeeko siellä sekä 7210 että 6610.

8. Kotikisu

Tykkäykset:
    0
    Kiitos!!

Kiitti avusta!! Mainitsemiltanne sivuilta kuvan tilaaminen onnistui ongelmitta, en sitten tiedä mikä siinä Buumin kuvassa tökki... En muuten löytänyt mitään hintaa mainostamiltanne sivuilta, eli paljon taustakuvan lataaminen siis maksaa? Vai meneekö siitä vain pelkkä GPRS-maksu?

9. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Kiitos!!

Jos tuolta www.128128.tk:sta latasit niin ei mene mitään muuta maksua ku operaattoris gprs-maksu. On mun tekemä, kaikelle kansalla ilmainen palvelu! :eek:)

Jaa tämä viestiketju