1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Oma saunalahti, tilauksen seuranta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Simoen, 7/11/09.

1. Simoen

Tykkäykset:
    0
    Moro!

Tilasin N900 puhelimel pari viikkoo sitten ja rupesin miettii et oisko siitä pitäny tulla joku tilausvahvistus mailiin/pitäisikö sen näkyä omassa saunalahdessa.

Eli mul on yks saunalahti jonka muutin kytkyks eri tyyppisellä liittymällä...

Näkyykö ja mistä pitäis näkyä? Ainakin jotain asetuksia oli myyjätär muuttanut sieltä pyynnöstä, joten luulis et oikeeta tiliä on rävellelty =)

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Yleiset -> Sopimukset ja siellä lista soppareista ja pitäisi N900 näkyä keltaisena.

3. Simoen

Tykkäykset:
    0
    Mm... No vidalis, eipä näy :E

4. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Soitto aspaan, mailia tai käynti myyjällä.

Mut voit sit hetken joutuu jonottaa tota luuria, kun Nokia lykkäsi markkinoilletuloa.

5. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Ikävä kyllä Nokia ei ole pystynyt vahvistamaan N900:lle uutta toimituspäivää. Avoimet tilaukset näkyvät oma.saunalahti.fi:n sopimushallinnassa.

/ panu.

6. Simoen

Tykkäykset:
    0
    Moro,

tulipaha mielee et mulla tuli nuo sopimuspaperitkin jo aikaa sitte, jossa on liittymä ja puhelin merkitty, mutta oudosti oma saunalahdessa sitä ei ole... Laitoin viestiä oma saunalahden kautta, katsoopi jos huomenna kerkeisivät vilkasta.

7. naviman

Tykkäykset:
    0
    Olen tilaamassa N900 ja liittymää, mutta minulla on jo saunalahden puhepaketti jossa on määräaikainen sopimus joka päättyy ensivuoden heinäkuussa.

Jos tilaan tuon paketin vaikka viestiX liittymällä niin onko minun pidettävä tuo puhepaketti heinäkuuhun asti maksettava siitäkin 20e kk?

8. 318

Tykkäykset:
    0
    Saunalahdella liittymätyypin voi normaalisti vaihtaa kesken sopimuskauden ja oma.saunalahden kautta tehtynä se taitaa olla maksuton muutaman kerran vuodessa.

Poikkeuksena on jos olet ottanut puhepaketin esim. poikkeuksellisen edullisen mobiililaajakaista-/puhelintarjouksen kera, niin silloin voi olla ehto ettei liittymätyyppiä voi vaihtaa ensimmäisen 6kk tai 12kk aikana.

Katso siis omat sopimusehtosi.....

9. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Mutta puhelimien osalta näkyvät vasta tilauksen tekoa seuraavana päivänä. Eikö Saunalahti saisi tätä viivettä pois?

10. murmelinpapana

murmelinpapana

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA, Htc Dream
    Olenko nyt ymmärtänyt oikein: kun teen tilauksen, sen pitäisi suht heti näkyä oma.saunalahden "tilausten seuranta" -kohdassa? Mulla on siis nyt Saunalahden liittymä ja tilasin eilen siihen Desiren, mutta sitä ei näy vielä tuolla tilausten seurannassa. Tilasin sen siis nykyiseen numerooni ja samalla liittymätyypillä (Eliitti+).

11. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Ei sen nyt ihan samantien pitäis näkyäkään, mutta siellä taitaa myös olla nyt jotain häikkää: mulla on kotona postin seurantalappu, jossa on eri numerot kuin sl;n seurantanumerosarjassa...

12. Separatum

Tykkäykset:
    0
    Itsellä myös samanlaisia ongelmia, pistin eilen MegaDesire 3G:n tilaukseen, mutta oma.saunalahdessa ei näy mitään. Onko muitakin näin oireilevia ja mistä voisin helposti tarkistaa onko tilaus lähtenyt eteenpäin?

13. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Sama kiinnostaisi minuakin. 19 minuutin jonot oli aamulla asiakaspalvelussa ja nyt kokonaan ruuhkautunut. Hieno juttu jos ei menny tilaus perille ja nyt on Desiret loppu.

14. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Itse tilasin 25.5 ja tänään lähti puhelin tulemaan. Mitään ei myöskään oma.saunalahdessa ole näkynyt ennen tätä päivää. Pari viestiäkin tuli saunalahdelta, että tilauksesi on käsittelyssä ja että voi seurata etenemistä oma.saunalahdesta. Paha seurata ku siellä näkynyt mitään :D

15. JesseL

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tismalleen sama homma. Eliitti+ liittymän päivitin tuohon megadesireen lauantaina alkuillasta. Vieläkään ei ole tullut kännykkään yhtäkään tekstiviestiä tilauksesta, eikä mitään informaatiota kyseisestä tapahtumasta omasaunalahteen. Puhelin oli silloin keltaisella kun tilasin. Voi jumalauta että vituttaa, jos tilaus ei mennytkään perille ja joutuu odottelemaan uutta erää. FFFFUUU

16. hiltunenj

Tykkäykset:
    3
    Itse tilasin tämän MultiSIM Mobiililaajakaista Plus-paketin, ja mokkula tuli tänään, rinnakkaiskorttia ei. Tosin seurantakoodit kyllä rupesi pelittämään suht äkkiä tilauksen jälkeen. Koetin aspaan soittaa että tuleeko SIM eri paketissa, mutta eihän sinne päässyt vielä 20 minuutin jonottamisellakaan....onko jollain tietoa tuleeko yleensä eri paketissa ? Täytyy soittaa huomenna uudelleen jos ei tietoo...

17. Siniviiva

Siniviiva Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    102
    Tulee erikseen, tyttärelle reilusti ennen nettitikkua. Sim tuli tavallisena kirjepostina aika pian tilauksen jälkeen, nettitikku vasta lähes kahden viikon kuluttua..

18. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2091
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Tilasin oma Saunalahden kautta tekstari 300 paketin pääliittymääni tänään. Kuinkas kauan menee että tuo on voimassa? Astuuko samatien voimaan vai vuorokauden vaihtuessa?

Edith: Heti tulivat voimaan, puhe-erittelyyn oli tullut nääs oma sarake "pakettitekstiviestit"

19. Testailija

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Ei kerspele toimi, kun puhelinmyyjä avasi kokonaan uuden asiakasnumeron, jolloin nyt tilattu liittymä ei näy olemassa olevassa Oma Saunalahdessani.

Kaikki pitäisi vaan tehdä itse netissä, eikä antaa toisten sählätä asioita.

20. Testailija

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Ja lisää ongelmia: Ei onnistu luurin ostaminen ko. liittymänumerolle. Hienosti alkoi tämänkin numeron kanssa Saunalahdella. Luulin, että hommat alkavat toimia, kun lähtee Dna:lta, mutta samaa takkuamista heti uudella operaattorilla. Kannattaisiko perua koko siirto? Mitä mieltä olette?

Jaa tämä viestiketju