1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

oma.saunalahti.fi

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja LeaH, 1/12/03.

1. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Saisko tuonne jotenkin näkymään molemmat omat Saunalahden liittymät samojen tunnusten alle? Entä tuleekohan noista yksi ja sama lasku vai molemmat erikseen?

2. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Näkyvätkö molemmat liittymäsi saman tunnuksen alla sopimuksen hallinnassa? Ellei niin liittymäsi ovat kahdella eri asiakastunnuksella. Saat yhdistettyä ne samalle asiakastunnukselle laittamalla asiasta pyynnön asiakaspalveluun esim. web-lomakkeella osoitteessa: http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu.php

T: Panu.

3. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Ei näkyneet siellä samassa kohdassa, mutta kiitos vinkistä - lähetänkin saman tien viestiä sinne aspaan!

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Olisko Panu mitään jos uusisitte sen oman saunan karmean ulkoasun paremmaksi... ;)

5. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    oma.saunalahti.fi:n ulkoasu tulee uusiutumaan ensi vuoden alussa www.saunalahti.fi -sivuston kokonaisuudistuksen myötä. Samassa yhteydessä www.saunalahti.fi:ssä otetaan käyttöön useita uusia käyttöä helpottavia ominaisuuksia.

6. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Aikaisemmin kirjoitin

Hei korjaantuukohan nuo oma-saunalhden puheluerittelyn tökkimisetkin siinä vaiheessa. Minulla se tökkii sen jälkeen, kun tilasin tyttärelle liittymän vähän "väärästä" paikasta.
    (kirjoitin jo aikaisemmin asiasta)

7. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Re: Aikaisemmin kirjoitin

Laitappa asiasta tarkemmat tiedot minulle sähköpostilla, niin hoidetaan asia kuntoon.

8. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Kappas, puheluerittely ei toimi lainkaan tällä hetkellä. Tulee vain "Valitsemallasi ajanjaksolla ei löytynyt yhtään puhelua" vaikka varmasti olen puhunut sekä viime että tässä kuussa. Kummallakaan ei tietoja.

No onneksi ei ole kovin vakavaa, kai sitä itsekin osaa sen verran kontrolloida omaa käyttöään, ettei karkaa käsistä :)

9. vasato

Tykkäykset:
    0
    Ei toimi minullakaan molemmassa liittymässä puheluerittelyt.
    Katsoin marraskuuta ja joulukuuta.
    Tulee vain teksti "Valitsemallasi ajanjaksolla ei löytynyt yhtään puhelua".

Panu, missä vika vai onko jokin päivitys menossa?

10. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    oma.saunalahti.fi:n puheluerittelyn pitäisi nyt toimia ongelmitta.

11. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Aamulla soitin aspaan

Soitin aamulla Saunalahden aspaan ja sieltä sanottiin, ettei oma-saunalahden puheluerittely toimi kenelläkään. Kun sitten myöhemmin katsoin, niin se toimi. Ilmeisesti seillä oli joku ongelma??

12. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Re: Aamulla soitin aspaan

Mitäpä sitä kiertelemään - ongelmaa oli, mutta se korjattiin eilen maanantaina.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: Aamulla soitin aspaan

Tästä tyylistä itse pidän.P.Lehti tunnustaa miehenlailla ongelmat.Ei kiertele ja kaartele kauniiden korulauseiden taakse,vaan sanoo suoraan,että ongelmia oli.Kuten jokaisella operaattorilla aina välillä:)

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Esim. Soneralla "ei koskaan aiemmin ole kuultu tällaisesta ongelmasta" x)

15. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Joo, tänään kävin fiat huollossa kyselemässä osan viivästymistä (takuuosan siis), syynä oli ettei tuollaista osaa ole ikinä jouduttu vaihtamaan, siksi kestää kun tulee jostain italian varastosta. Kaveri joka oli niitä samoja autoja huoltamassa sanoi että viikottaista kauraa näiden vaihtaminen, menee ihan rutiinilla.

Mä en tajua miksi pitää aina sanoa "Tällaista ei ole kyllä koskaan ennen ollut...", kuvitteleeko ne että niiden pointsit jotenkin nousee kun ne toteavat olevansa aivan pihalla, eivätkä ole kuulleetkaan?

16. NunT

NunT

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Telenor + N6290, Kolumbus + SGH-E760
    Mikä mahtaa olla numeronsiirrolla (Soneralta) Saunalahdelle siirretyn liittymän käyttäjätunnuksen muoto oma.saunalahti.fi:hin? Äippäni puolesta tässä kyselen, sillä kun ei ole kärsivällisyyttä jonotella aspaan ja onnistui hävittämään ne paperit, joissa se luki :*P

17. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Hätä ei ole tämän näköinen oma.saunalahti.fi:n sisäänkirjautumissivulta löytyy työkalu, jolla voi tilata uuden käyttäjätunnuksen ja salasanan, mikäli salasana/käyttäjätunnus on päässyt unohtumaan. Työkalu löytyy osoitteesta: https://oma.saunalahti.fi/settings/forgotPassword?cc=1071077666

18. NunT

NunT

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Telenor + N6290, Kolumbus + SGH-E760
    Tuo on täytetty jo ja sieltä tuli [ilmeisesti, välimatkaa on 200 kilometriä, joten en ole itse lappusta nähnyt] vain salasana. *huoh* Pistä vanhukset asialle ja tee itse perässä...

//edit jaha, äippä oli vastaväitteistään huolimatta kirjoittanut jotain väärin, koitin omalta koneeltani sen tunnuksia ja toimivat. *huoh*

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No mulla ainakin puhelinnumero 0451234567 = tunnus gsm1234567

20. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Ja mulla 044-alkuisen numeron tunnus on muodostettu samalla tavalla, eli gsm + loppuosa. (Se ei tietenkään kaikille numeroille käy, jos on sama loppu 045-alkuisena.) Vastaajan numero onkin sitten ihan erilainen, viime viikolla jaksoin viimein ottaa sen käyttöön.

Jaa tämä viestiketju