1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Oma kuva taustakuvaksi M55-puhelimeen

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Manki2004, 26/8/04.

1. Manki2004

Tykkäykset:
    0
    Itteeni viksummilta kysyisin seuraavaa: kuinka M55-puhelimeen saa minkä tahansa oman kuvan koneelta taustakuvaksi? Datakaapeli on kunnossa; kuvakoko on muutettu samaksi kuin puhelimessa jo olevilla kuvilla; kuva on ladattu puhelimeen - mutta kun kuvaa koittaa asettaa taustakuvaksi, puhelin ilmoittaa, että "Väärä JPG-muoto". Kokeiltiin jo sitäkin, että kuvan ollessa xxxx.jpg nimettiin se uudelleen xxxx.JPG:ksi, eikä vieläkään onnistu.

Mikähän tässä mättää? PhotoShoppi on käytössä, joten kuvaa voidaan vekslata suuntaan jos toiseenkin, mutta keinot ovat kyllä vähissä. Kai tämän nyt pitäisi onnistua datakaapelin kautta!

2. -Johnchaos-

Tykkäykset:
    0
    Mä oon muuttanu ACDsee kutosella kuvat sopivaks. Ei siin muita säätöjä tarvinnu ku kuvan koko muuttaa 101 x 80 (muistaakseni) ja tallentaa. Sen jälkeen datakaapelilla sisään. Ihan hyvin on toiminu.

3. Manki2004

Tykkäykset:
    0
    Kuvasta

Niinhän sitä luulisi, että kuvakoko sopivaksi ja datakaapelilla puhelimeen...Mutta virheviesti tulee joka kerta. Jokin tässä nyt mättää, koska kyllä netistä on taustakuviksi tarkoitetut kuvat hyvin avautuneet. Luulenkin, että kuvakäsittelyssä on ehkä jotain...Pikselikokohan se ei nyt voi olla, mutta jotain muuta.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ooksä varma ettet sä oo laittanu sillä photoshopilla sitä kuvaa formaattiin, jota M55 ei tajua? Koitappa tehdä kuva vaikka Paintilla, ja tallenna se jpg-formaattiin (vaihda listasta bmp:n tilalle jpg, kun tallennat) ja siirrä luuriin. Pitäis ainakin toimia. Mulla on kyllä toiminu kaikki jpg/gif/bmp-kuvat joita oon luuriini laittanu...

5. Manki2004

Tykkäykset:
    0
    JPG-muodossa on tallennettu. Myös puhelimen tiedostossa kuva näkyy ihan normaalisti (JPG-päätteisenä, kuten tallennettukin) - kuvaa vaan ei saa näkymään ollenkaan puhelimessa. Sehän tässä juuri hämääkin, kun virheilmoituksen mukaan "JPG-muoto" on väärä. Mitähän helkkaria tuo oikein mahtaa edes tarkoittaa? :) Muussa muodossa (kuin JPG) en ole kuvaa edes tallentanut.

6. Epelii

Tykkäykset:
    0
    kokeileppa käyttää sitä "save for web" toimintoa...

7. Manki2004

Tykkäykset:
    0
    Eza-M

KIIIIIIITOS! Jo pelittää! :D /palvo/ /kippis/

Jaa tämä viestiketju