1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Oma dna-sivusto sekaisin

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 23/8/02.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Sattuipa kummallinen juttu. Minä pyysin eilen kytkemään maratonin päälle samalla, kun hoitelin dna:n laskutuksen kanssa muutamia asioita. Aamulla tuli tekstiviesti, että maraton on kytketty.
    Minä menin sitten oma-dna-sivulleni katsoakseni saldoa ja lähettääkseni tekstiviestejä. Mitä näinkään sivu oli sekaisin
    Soitin asiakaspalveluun ja sieltä otettiin yhteyttä tekniseen tukeen ja tuesta soitettiin minulle. Selvisi, että minun tunnuksillani ei päässyt sivuille. Päättelimme tuen kaverin kanssa, että sekoilu johtuisi liittymätyypin vaihdosta, kuinkahan on?? Onko jollain vastaavia kokemuksia?

2. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä oo ollu tollasia kokemuksia... Mutta Oma dna:n sivut on kyllä omasta mielestä niin suolesta, että että...

3. Skopa Vieras

Taisi olla viime viikolla kun tuli käytyä Oma Dna sivuilla ja meikäläisen tunnuksilla tuli jonkun toisen immeisen tiedot esille..!!!
    Kriminaali tai sitten joku muu paskiainen olis voinu saada ainakin laskut nousemaan mukavasti tällä vieraalla käyttäjällä

4. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ehkä pitäis antaa vähän palautetta.... [​IMG] He he....

Jaa tämä viestiketju