1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Oma 6310i täytti vuoden

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja murto, 15/5/03.

1. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt on omistettu 6310i:tä vähän reilun vuoden verran ja edelleenkään ei ole mitään vikaa löytynyt (huollossa vain puhdistettu sisustaa pölystä). Käytetty sitä ainakin on, ja käytetään edelleen aina SE T610:n saapumiseen asti, sen jälkeen ansaitut eläkepäivät tiedossa.
    Kyseessä on ensimmäinen puhelimeni joka on ollut yli 10 kk jokapäiväisessä käytössä, alkaa olla jo tunnearvoa. Toimintavarmuus huippuluokkaa?

Miten vastaava on muilla toiminut?

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Se oli mulla lyhyen aikaa viime vuonna, mutta loistavasti toimi. Ei ollut valittamista.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Hyvin on toiminut.
    Kolme kertaa tosin olen käynyt softan uusimassa; ensimmäisellä kerralla saadakseni pitkät tekstarit, toisella kerralla Bluetooth-tuen takia ja kolmas kerta oli uudestaan Bluetoothin takia (kerralla #2 laittoivat vanhentuneen softan).
    Vuosi tulee täyteen mulla heinäkuun alussa.
    Huomattuja bugeja:
    - "haamutekstiviestit" alkuaikoina (softaus korjasi)
    - ajastin tilttasi hälyttäessään koko puhelimen, jos ei ajastintekstiä laitettu (softaus näköjään korjannut)
    - jos puhelin on äänettömänä, pelkkä vibra päällä, tekstiviestien tullessa "hiipuu" vibra ajan myötä. (Ts. yleensä ensimmäinen tekstari värisee kunnolla, mutta myöhemmin värinä tulee niin pieneksi ja lyhyeksi ettei sitä huomaa. Kun laittaa taas tekstarin vastaanottoäänet päälle vibran lisäksi, värisee ihan normaalisti.) En tiedä, onko tämä bugi häipynyt softauksen mukana.

Mutta ei siis mitään isompaa valittamista, kaikenkaikkiaan olen hyvin tyytyväinen tähän ostokseen. Varsinkin ostettuani Bluetooth-sovittimen tietokoneeseen, on saanut kaiken hyödyn irti puhelimesta.

Tuskin lähtee vaihtoon ennenkuin Nokia tarjoaa samoja ominaisuuksia (ml. Bluetooth!) värinäytöllisessä puhelimessa.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eiks 3650 kelpaa...? ;)

Itselläni vähän sama tilanne 6110:n kanssa...koskaan en raaskinut vaihtaa kun oli niin hyvä puhelin.

5. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No ei se ehkä ole ihan "minun näköiseni puhelin"... ;)
    ...vaan vannomatta paras, jos sen hinta pirukseen tippuu eikä "6310i:n seuraajaa" ala kuulua...

Jaa tämä viestiketju