1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Oliskohan M55 kannattava ostos nykyään

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja -harri-, 4/9/04.

1. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Pitäis saada uusi puhelin ku C55:ssa ei oo vissiinkään mikrofoni ihan kunnossa kun ei toinen kuule puhetta..
    Oon ajatellu m55:sta kun sen hintaki on näköjään laskenu 115 euroon.
    Sanokaapas nyt että onko mitään järkeä ostaa jo vuoden vanhaa mallia ? (vaikka halvalla saakin)
    Niin ja mites tuossa kun kirjottaa tekstaria niin tuleeko ne kirjaimet siihen ilman minkäänlaista viivettä ja pelittääkö valikot muutenki sujuvasti.

2. Esko

Tykkäykset:
    0
    eipä oo mulla ainakaan ollu mitään moitittavaa edelleenkään vaikka toi on ollu jo vuoden päivät käytössä!
    aika perusvarma ja hyvännäköinen puhelin...

3. Paeivi79

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainakin on selvä viive siinä. Mutta hyvä puhelin, paljon parempi kuin esim. isännän cf62.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelin on jees peruspuhelin, mut kyllä toi pieni näyttö (101x80) on aika kehno homma. Suosittelen vähintään 128x128 pikseleillä varustettua luuria. Eikös se oo Siemens C60 tai C65, joka olis parempinäyttöinen kuin M55 ja aika halpa silti? Ja onhan täs puhelimes vähän hidas toiminta; outoja Odota-ilmotuksia tulee aina välillä ja tekstarin kirjotus kusee välillä.

5. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Olen omistanut M55:n jo noin vuoden ajan ja ollut enimmäkseen ihan tyytyväinen. Tekstin kirjoittaminen on kuitenkin suhteellisen hidasta ja valikoissa joutuu välillä odottelemaan, joten jos nyt ostaisin puhelinta, ottaisin jonkun muun kuin M55:n.

6. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Selvä.. ei siinä muuta mee kun hermot semmosen puhelimen kanssa.(oon käyttäny CF62:sta )

7. ppm

Tykkäykset:
    0
    Hmm... Itse en ole uusimman firmwarepäivityksen jälkeen (11) huomannut minkäänlaista hidastelua tekstiviestinkrijoittelussa... Häiritsevää ainakaan. Tai siten siinä on tietysti sekin vaihtoehto että minä olen niin hidas kirjoittaja. Vaankun T9n vaihtoehdotkin tulevat viiveettä. Valikkoissa nyt tietysti hidastelee aina välillä - ja javassa. Mutta on tämä nopeampi kuin CF62.

E: Ja kioskissa hinta enää 112ee! Voisi vaikka ostaa tuollaisen ihan vaan kaiken varalta kun kerran halvalla saan. :p Maksoin tästä "silloin joskus" sentään melkein 100e enemmän ;)

8. Suomen Huippu Vieras

Kyllä mää M55:n ostaisin ennemmin kuin C60:n.

On tää C55:kin ihan hyvä. Uuden M65:n valikot on hitaammat ja se käynnistyy ja sammuuki niinku joku Windows. Vai johtuukohan surkeasta firmwaresta 04.

9. naksu_

Tykkäykset:
    0
    Niin määkin. Mutta C65:n ennemmin kuin M55:n.

10. wamma

Tykkäykset:
    0
    ehkä kannattaisi odotella s65 tai harkita m65.

budjettipuhelimena kyllä oiva vaihtoehto. Varsinkin kun ite voi pachata puhelinta, ja kokeilla kaikkea kivaa=)

Hitautta on tosiaan mm. kalenterissa ja valikoissa. Siihen kyllä tottuu.[/img]

11. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Täällä ilmeisesti tuli sekaannusta tuosta mun edellisestä viestistä. Tarkotin siis nimenomaan sitä, et C65 olis järkevämpi kuin M55. En mäkään missään tapauksessa C60:ä ostais M55:n sijasta.. En vaan muistanut siinä tekstissäni, et oliko tarkottamani luurin numero C60 vai C65..

Jaa tämä viestiketju