1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Olenko Telialle uusi asiakas?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Marjo., 15/12/02.

1. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Avasin viime viikolla Telian liittymän, johon sain 250 eurolla puheaikaa. Nyt kuitenkin kiinnostaisi tilata uusi liittymä tuolta nettikaupasta, tarjotut edut ovat paremmat ja voisin valita numeronkin uudestaan... Kysymys siis kuuluukin, että jos avaan uuden liittymän niin katsooko Telia, että olen vanha asiakas vai saanko uudelle liittymälle uuden asiakkaan edut?

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Katsoo. Voit kuitenkin saada liittymäedut, mikäli teet perhesopimuksen ja nimeät uudelle liittymälle toisen perheeseen kuuluvan henkilön käyttäjäksi. Perhesopimukseen liitetyt liitymät laskutetaan yhdellä päälaskulla, joka tulisi sinun nimelläsi.

3. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Hmhm. Tuota perhesopimusta ei voi kai tehdä Telian verkkokaupassa? Kun tahtoisin tosiaankin valita numeron vähän isommasta valikoimasta kuin parinkymmenen (surkean) numeron listasta jälleenmyyjällä...
    Mitä jos vaihdankin myöhemmin itseni liittymän käyttäjäksi? Ja miten käy jos irtisanon sen "oman" liittymäni ja jäljelle jää vain liittymä, joka on minun nimissäni mutta käyttäjänä on mieheni? Ei oikein Telia.fi:n perhesopimussivulta seljennyt...

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Tuskin voi tehdä.

En osaa sanoa.

Jos irtisanot oman liittymäsi nykyisen kampanjan aikana, menettänet myös etusi. Jos haluat irtiasnoa oman liittymäsi, tee se nykyisen kampanja-ajan jälkeen.

5. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Nojoo, taitaa olla sen verran työlästä, että tyydyn tuohon nykyiseen. Onhan toi 10e/kk edes jotain...

Kiitokset kun jaksoit vastailla. :)

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Ei kestä. ;)

Joku myyjistä varmaan korjaa, jos erehdyin jossain kohtaa.

7. Jappe

Tykkäykset:
    0
    Entäpä jos avaa liittymän ja saa siihen kampanjaetuudet mutta siirtääkin liittymän toisen henkilön nimiin? Seuraako puheajat mukana?

8. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Ei, koska kyseessä on teknisesti "uusi asiakassuhde". Jos siirrettäessä on jokin kampanja käynnissä ja tämä "uusi asiakas" täyttää kampanjaehdot muilta osin niin hän saa senhetkisen kampanjan käyttöönsä. Siirsin tällä tavalla viime jouluna Rouva Jussin liittymän minun nimistäni RJ:n omiin nimiin. Siirtokin meni "tiskin alta" ja tonni tuli soittoaikaa, vaikkakin pätkissä. Kiitos.

9. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    hmm... mielestäni asiakas on uusi asiakas ollut aina kun se tulee ovesta sisään.

Esimerkkinä käyttäisin tilannetta jossa sokeria oli aivan ylihalvalla aikanaan ja sitä sai 1/asiakas. Ajatuksissani ostin kaksi ja haloo oli niin iso ja mua otti päähän tosissaan ja ravasin ovesta sisään ja ulos 10 kertaa ja sen jälkeen on ollut turvat kiini siellä kaupassa.

Myös pizzaa lupasi Kama Kouvolassa yks kesä liittymän avauksesta ja kaverin kanssa huudettiin jo ovelta "tuhat liittymää". Koska kotipizzan kupongeissa ei ollut aikarajoitusta ja 14 päivän tyytyväisyys takuuta hyväksi käyttäen olisin saanut edut ilmaiseksi. Kama soitti hätäpäissään Radiolinjalle. Loppujen lopuksi tunnin huudatuksen jälkeen molemmat sai 10 liittymää auki ja saman verran pizzakuponkeja... Ei kuitenkaan tarvinnut ravata ovesta sisään ja ulos sillä kertaa.

Ei muuta kun kokeilemaan jos pokkaa riittää... :))

10. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Nyt on asia tarkastettu Telian ASPA:sta.. täti jopa tarkasti vielä kuinka asia menee joten pitäisi olla todellista tietoa.

Minulla on jo yksi Telian liittymä joten en enää voi avata omiin nimiini uutta johon saan edun. Täytyy tehdä Perhesopimus jota ei saakkaan tehtyä netistä.

No soitin tosiaan ASPA:n ja sieltä kiltti ASPAn täti lupasi lähettää minulle Perhesopimus kaavakkeet kun Telia liikettä ei ole lähistöllä.
    Homma menee seuraavasti: Avaan liittymän netistä ja isken siihen itseni omistajaksi ja käyttäjän täysine henkilötietoineen. Sitten täytän Perhesopimus kaavakkeen(numerot jne siihen) jä lähetän sen Telialle. Tällöin minulle tulee yksi lasku liittymistäni, joista toinen on henkilön X nimissä(hän käyttäjänä, minä omistajana).

Jaa tämä viestiketju