1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Olen tilaamassa einfachpreiswert.de:stä; muita halukkaita?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Gadget Freak, 19/1/05.

1. Gadget Freak Vieras

Olen tilaamassa uutta puhelinta www.einfachpreiswert.de :stä. Haluaako joku muu - PÄÄKAUPUNKISEUDULTA - tilata samalla? Einfachpreiswert tuntuu myyvän tällä hetkellä vain alkuperäisiä puhelimia eli ei enää brändättyjä (ellei "Details"-osiossa toisin mainita). Näin minulle ainakin vakuutettiin sähköpostin välityksellä.

Postikulut ovat 5 kiloon asti 25 euroa (mahdolliset ulkomaan maksukulut täytyy vielä selvittää pankistani (Sampo)), joten yhdessä saisimme pienennettyä kuluja mukavasti. Mielestäni maks. viiden porukka on hyvä, jotta raha-/toimitusasiat eivät mene liian monimutkaiseksi...

Ajattelin laatia tilauksen viimeistään viikon päästä keskiviikkona eli siihen mennessä tulisi maksujen olla tililläni. Jotta tämä ei kuulostaisi liian hämärältä niin kuvan luotettavuudestani saa esim. Huuto.netin kautta (nimimerkki tuomasw). Jos se ei riitä, niin voimme tietenkin suorittaa tilauksen kootusti keskustassa koneelta, jolta voi tyhjäntää välimuistitit ja sivuhistorian tai mahdollisesti kannettavallani.

Jaa tämä viestiketju