1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ohjelmointivirhe..kö? ja jotain muuta..

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Bedro, 20/4/03.

1. Bedro

Tykkäykset:
    0
    Ostin tossa jokin aika sit Nokian 3650, ja helvetin tyytyväinen olen ollut sen monipuolisuuteen nähden sekä hyvään kuvalaatuun.Mutta pari asiaa jäi vaivaamaan.

1. Tilasin väritaustakuvan netistä, jonka jälkeen se täytyi ladata wapista. No, ensin sain kuvan näytölle, jonka jälkeen tallensin sen pehelimen muistiin kuvat hakemistoon, mutta kuvat kansiosta ei löytynyt kyseistä kuvaa, ainoastaan sinne pystyi tallentamaan itse otettuja digikuvia. Ja saman toimenpiteen kokeilin myös tallentaa muistikortille, en löytänyt koko kuvaa koneesta. Viittaisiko tämä ohjelmointi virheeseen??

2. Puhelimen akku kestää parhaillaan 2 päivää, reilumman käytön ansiosta vähän reilu päivän. Tolpat tippuu kun ryssät talvisodassa, taitaa olla akun vaihdon paikka...

3. Luin jotain juttua Amigan sivuilta, et ois joku amiga anywhere playeri tulossa Symbianille ja juurikin 7650/3650:lle, eli pystyy pelaan amigan pelejä!? Tietääks joku sanoo tarkemmin asiasta? Jäisin ihan himolla odottaan tapausta!! :)

2. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
  3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    ainakin gameboyemulaattori löytyy jo, GoBoy.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    2: itselläni kesti akku aina tasan päivän mutta tuossa jossain joku sano et jos ei jätä niitä ohjelmia ym ei jätä sinne "alle" pyörimään niin se saattais vaikuttaa akun kestoon...nyt sit oon koittanu olla kokonaan käyttämättä puhelinta (sama koitettu myös ennen ku suljin ohjelmat ja päivän kesti) tosin pai tekstarii oon lähettäny niin nyt on akku kestäny jo 3.5 päivää ja on täydet tolpat viel...eli ainakun suljet ohjelman niin sulje se kunnolla äläkä paina punaisesta luurista mitä minä harrastin ennen.

5. yup

Tykkäykset:
    0
    Ohjelmointivirhe, suunnitteluvirhe,... , virhe kuin virhe. Eikö NOKIAa saisi syyttää tekemistään bugeista?

6. Bedro

Tykkäykset:
    0
    ...Niin ja tämä Nokian resurssienhallinta,joka oli vakiona ei toiminut kunnolla, joten poistin sen ja asensin Fexplorerin ja nyt kuvat pelaa!

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Bedro, mikä ihmeen Nokian resurssienhallinta?

8. Bedro

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitan tuolla juuri tiedostojenhallinta ohjelmaa

Jaa tämä viestiketju