1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ohjelmistoversion päivitys....

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jeskola, 19/6/02.

1. jeskola

Tykkäykset:
    0
    mulla on 6310. miten on tuon ohjelmistoversion päivittämisen kanssa. onko totta että se on ilmainen jos osto päivästä on alle 12 kk tai valmistus päivästä 15kk?

2. semi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä toi 12 kk ostotakuu ainakin kattaa ohjelmistopäivityksen! Tosin multa ei ole koskaan kysytty takuulappuja kun olen käynyt päivittämassä puhelintani. Ja aina se on hoitunut odottaessa (max. 30 min)! :D

3. referee

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6, z1compact
    Juups, aina on softa päivitetty ilman rahallista korvausta takuuaikana.

4. vilmak

Tykkäykset:
    0
    :?: Tarviiko siinä selitellä mitään vai riittääkö, että sanoo: "Yksi ohjelmiston päivitys tähän ja takuu on voimassa ja kuitti on täsä?"

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Keksi vika :D

6. topiz

Tykkäykset:
    1
    Ei sitäkään aina tarvi. Mutta ihan hyvä "varotoimi".

7. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mitenkohan tuo vaikuttaa korjaustilastoihin jos huoltoon raahataan puhelimia jotka ovat ehjia mutta niihin tehdaan naennainen vika, jotta uusin ohjelmistoversio saadaan. Itse jaksoin tuota pari vuotta kunnes huomasin kuinka tyhmaa se on - menemalla suoraan huoltoon naapuriin sain uusimman version ilmaiseksi ja puhelimen suoraan mukaan :D

hulkkmi tykkää tästä.
  8. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

9. dzam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 3650, Elisa
    Ois paras ku veis sen sinne ja sanois "Tota joo...Täs on sellanen vika et tää sammuu välillä! Takuu on viel voimas mut mä jätin kotiin sen lapun vahingos, et kai tän voi nyt päivittää ilman laskuu ku öö, lompakkokin jäi kotiin?"

Ittelläni varmaan kävis noin :)

Toinen tapa saada takuuhun toi ois varmaa ettei ois niinku vanhat papat huomannut, ettei oo enää takuu voimassa, sit alkais ihmettelee siel paikanpäällä et "Mites tää nyt tälleen - ku en ees oo huomannu ja tulin ilman rahoja pitkän matkan päästä". :)

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eiköhän mainitsemasi softapäivityskikkailijat ole kuitenkin häviävä vähemmistö, lähinnä pisara meressä, kännykänkäyttäjien joukossa.

Jaa tämä viestiketju